ircpk

جمعہ, 02 24th

Last updateجمعہ, 03 مارچ 2017 6am

    Arabic English French German Spanish
 

 |مزید کتابیں آپلوڈ کی جا رہی ہیں، کچھ دن بعد دوبارہ آیئں،تکلیف کے لئے معذرت۔ شکریہ |

 

bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام:شمع محمدی صلی اللہ علیہ وسلم
مصنف :  محمد جونا گڑھی
ناشر:  ادارہ اشاعت قرآن وحدیث،پاکستان
صفحات:  226
Click on image to Enlarge

فہرست 


عناوین

صفحہ نمبر

مقلدین کا خیال

8

فرق فقہ و حدیث

9

حنفی محمدی اختلاف

10

فقہ مطابق حدیث نہیں

11

امام امتی ہیں نبی نہیں

12

اہل حدیث کی منشا

13

امام ابوحنیفہ کی نصیحت

14

ردرائے کے دلائل

15

امام جعفرؒکی نصیحت

17

چاروں مذہب برحق نہیں

18

اہل حدیث کی حقانیت

19

تقلید اور عمل بالحدیث

20

روایت اور درایت میں فرق

21

درایت فاروقی

22

درایت صحابہ

22

مقلدین کی خطرناک غلطی

23

مذہب مانع عمل بالحدیث ہے

24

مقلد حدیث پر براہ راست عامل نہیں

25

رائے قیاس دین نہیں

26

تقلید اپنی اصلی صورت میں

27

رائے اور روایت

28

ترک تقلید دشمنی امام نہیں

29

تاریخ تقلید

30

محمدی جھنڈا

31

اسلام صرف قرآن و حدیث میں

32

عمل بالحدیث کی تاکید

33

ایجاد تقلید کی تاریخ

34

تقلید کے بعد قرآن و حدیث کی بیکاری

35

اصول مذہب حنفی

38

نصحیت

39

اتفاق و اختلاف

40

ختم مقدمہ

41

وہ حدیث جنہیں حنفی مذہب نہیں مانتا

 

عورتوں کی باریاں

42

خطاونسایان

43

میت کی طرف کا روزہ

44

جانور کے پیٹ کا بچہ

45

گھوڑے کا حلال ہونا

46

چوری کی مقدار

47

رضاعت کا مسئلہ

48

ہبہ کا مسئلہ

49

باپ کا ہبہ

50

مہر کا مسئلہ

51

پائی ہوئی چیز

53

گم شدہ اونٹ

54

غسل میت

56

خطبے کے وقت دو رکعت

57

ایک وتر

58

استسقاء کی نماز

59

نصاب زکوۃ

60

ہری ترکاریوں کی زکوۃ

61

سورج گہن کی نماز

62

جلسہ استراحت

63

پگڑی پر مسح

64

دوہری اذان کا مسئلہ

66

تیمم کی ہاتھ کی حد

67

آخری وقت کی نماز

68

قبل از مغرب دورکعت

69

جنازہ غائبانہ

70

اکہری تکبیر

71

عورتوں کا مسجد میں آنا

73

سحری کی اذان

74

غلاموں پر ظلم

75

خون مسلم کی ارزانی

76

کتوں کی تجارت

77

مسجد میں نماز جنازہ

78

حرام عورت کی جنت

79

مطلقہ کا نان نفقہ

80

عورتوں کا عیدگاہ آنا

81

عیدکی تکبیریں

82

ان تکبیروں کا موقعہ

83

قربانی کے دن

84

نابینا کی امامت

86

مزارعت کا مسئلہ

87

فقہ کی حلال کردہ شرابیں

88

نشہ ہوا پھر بھی حد نہیں

91

حصول قوت کے لیے شراب نوشی

92

مردہ مچھلی

93

کتے کا جھوٹا برتن

94

بے ولی کا نکاح

95

راگ اور کھیل

97

کعبۃ اللہ کی بے حرمتی

98

بے قبلہ نماز

99

عورتوں کی جماعت

100

نابالغ کی امامت

101

تجارت کا مسئلہ

102

قانون شہادت

103

وترکا مسئلہ

104

انکار فاتحہ

105

قرأت کا واجب نہ ہونا

106

فرضوں میں سنتیں

107

صبح کی سنتیں

108

ان سنتوں کی فضا

109

مطلق سنتوں کی قضا

110

فقہ کا روزہ

111

سودی خوری

112

حلالہ کی لعنت

113

تین طلاقیں

114

رسول اللہ کے فیصلے کو ٹھکرادیا

115

بآواز بلند بسم اللہ

116

عیدکی تکبیر

118

اعتکاف

119

رد حدیث کا حیلہ

120

فعل رسول اللہ بھی مکروہ ہے

121

جنازہ میں فاتحہ

122

تکبیرات جنازہ

123

مرد کے جنازہ کی نماز

124

نماز جنازہ سے محروم میت

125

خون مسلم کی ارزانی

126

غلاموں سے ناانصافی

127

اسلامی مساوات پر ضرب

128

غلاموں پر ظلم

129

مسافر کی نماز

130

مدت اقامت

131

مسافرت کی حد

132

ایک حنفی مولوی کا اعتراض

133

ناف تلے حدیثوں کا ضعف

135

سینے پر ہاتھ

136

آہستہ آمین کی حدیثوں کاضعف

137

بلندآواز کی آمین

138

الزامی جواب

145

ظہر عصر کا وقت

150

جمعہ کی صبح کی معین سورتیں

155

حدیث کی چارسورتوں کی فقہ میں دس سورتیں

160

وسعت قربانی میں تنگی

165

ہاتھ باندھنے کا زنانہ مردانہ فرق

170

جبریہ طلاق اور ازادگی

175

کفار کو مسلمان کا حکم

180

بوٹی کے بدلے بکرا

185

فقہ میں شراب اور سود کی تجارت

190

دورہ فاروقی

195

مقلدین سے ایک سوال

200

حنفیہ کے نزدیک اور سب مسلمان ملعون ہیں

204

امام صاحب کا مذہب

210

امام صاحب کی والدہ صاحبہ کا واقعہ

215

فقہ کا خلاف حدیث صحابہ و امام و مسئلہ

220

دعا

222

 


bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام: تحفۂ احناف (مسئلہ طلاق)
مصنف :  محمد یحیٰ عارفی
ناشر:  مکتبہ دفاع کتاب وسنت لاہور
نظرثانی:  ابو ضیاء محمود احمد غضنفر
صفحات:  385
Click on image to Enlarge

فہرست 


<td wid

عناوین

صفحہ نمبر

تفریظ.....(مناظر اسلام  ابوصہیب محمدداؤد ارشد)

21

تفریظ.....(استادالمناظرین قاضی عبدالرشیدارشد)

22

تفریظ.....(مناظراسلام ابوالاسجد محمدصدیق رضا)

23

تقدیم.....(استاذالعلماء ابوالحسنین مفتی مبشراحمد ربانی)

25

عرض مؤلف

39

ماسٹر امین اور تنقیص ائمہ دین

43

امام ابن جریج ماسٹر امین اکاڑوی

45

محمدبن اسحاق اور مقلد حبیب اللہ ڈیروی

46

ائمہ دین سے بغض و عداوت کا ایک اور حنفی نمونہ

47

ننگے سر نماز کا مسئلہ

50

نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی آخری نماز ننگے سر

52

مسلک پرستی کے لیے جھوٹ

52

اسماعیل جھنگوی کا مسلک پرستی کی خاطر نبی صلی اللہ علیہ وسلم پر جھوٹ

55

مسلک پرستی کی خاطر قرآن مجید پر ظلم

55

ماسٹر امین اکاڑوی اور تحریف قرآن

56

فقہ حنفی یا آوارگی

58

جرابوں پرمسح

60

تابعین اور جرابوں پر مسح

62

ائمہ احناف اور جرابوں پر مسح

63

قصر نماز کامسئلہ

63

جماعت ثانیہ کی شرعی حیثیت

66

دونمازوں کو جمع کرنا

69

سفر میں نمازوں کو جمع کرنا

71

حائضہ عورت او رتلاوت کلام پاک

73

حائضہ عورت کا قرآن مجید کو چھونا

74

لواطت زن اورفقہ حنفی

76

حنفی تقوی یاشہوت پرستی

77

ننگے بدن نماز

78

نجس کپڑوں میں نماز

79

مصحف سے قراءت

80

امام ابوحنیفہ کے استاد امام ابن شہاب الزہری کافتوی

80

امام ابوحنیفہ اورصاحبین

81

فقاہت یاقرآن دشمنی

81

سرفرازصفدر صاحب کی رائے

82

مسئلہ تراویح

82

کیاآٹھ رکعات تراویح غیرمسنون ہے؟

84

آٹھ رکعات تراویح اورعلماء احناف

86

ابن ہمام حنفی کافیصلہ

87

سیدناعمربن خطاب رضی اللہ عنہ اورگیارہ رکعات تراویح

88

ایک رکعت وترسنت یاآوارگی

90

ایک رکعت وتراورفرمان رسول صلی اللہ علیہ وسلم

90

ایک رکعت وتر اورصحابہ کرام رضی اللہ عنہم اجمعین

91

ایک رکعت وتراورسہارنپوری کافیصلہ

92

مسلک احناف اورامامت کی شرائط ازفتاوی شامی

93

عورتوں کامسجد میں اعتکاف اورفقہ حنفی

94

خیرالقرون اورعورت کامسجد میں اعتکاف

95

طاؤس تابعی کافتوی

96

عطاء بن ابی رباح اورامام زہری کافتوی

96

ابوقلابہ تابعی رحمہ اللہ کافتوی

96

امام نووی کافیصلہ

97

ابن ابی العز حنفی کافیصلہ

97

مشت زنی اورفقہ حنفی

99

خون نکلنے سےوضو

100

جسم سےخون نکلنے سے وضونہیں ٹوٹتا

100

آثارصحابہ اورخون سے عدم وضو

102

آثارتابعین اورخون سے عدم وضوء

103

جھنگوی کی دورخی

104

جھنگوی کاتقلید سے اعلان بیزاری

104

مقلدکوتحقیق کاحق نہیں

105

تقلید اورجہالت لازم وملزوم

107

تقلیدقرآن وحدیث کےانکارکوکہتے ہیں

110

جھنگوی کی جہالت ظہارسے نکاح ختم

113

وقوع طلاق پرایک مغالطہ

113

انکارحق اوراحناف

113

زرولی دیوبندی اوربغاوت سنت

117

لطیفہ

118

فاتحہ کانزول عہدعمررضی اللہ عنہ میں

118

حائضہ کی طلاق کاحکم اورجھنگوی کاتضاد

122

اہل السنۃ والجماعۃ کون؟

122

تحریف قرآن

123

اللہ تعالی کو زانی قراردینا

124

جوتی کی پوجا

124

عقیدہ مشکل کشائی

124

دوستی ودشمنی کامعیار

125

مقلدین احناف واہل حدیث میں فرق

127

درایت صحابی اوراہل تقلیددیوبندی

128

انکارروایت حنفی اصول

131

ایک شرعی اصول کی وضاحت

132

سبیل روافض پرکون؟

133

سبیل روافض پرکون؟

133

مروجہ حلالہ کی حقیقت

136

سیدناعمررضی اللہ عنہ اورحلالہ

136

مروجہ حلالہ اورعامرعثمانی کافیصلہ

136

حلالہ کی خباثتیں

137

حنفیت کی ڈھٹائی

138

اہل حدیث کسے کہتےہیں

140

اہل حدیث کے چندباہم مختلف فیہ مسائل

 

مسئلہ نمر1:دیوبندی کی حقیقت

142

مسئلہ نمر2:بھینس کی قربانی

143

مسئلہ عقیقہ اوراحناف

144

مسئلہ نمر3:تہجدکی اذان

144

مسئلہ نمر4:ننگے سرنماز

145

مسئلہ نمر5:جرابوں پرمسح

147

مسئلہ نمر6:تقلیدمطلق

147

تقلیدحرام ازمحمدبن الحسن الشیبانی

148

مسئلہ نمر7:رفع الیدین

149

رفع الیدین اوراحناف کااختلاف

150

مسئلہ نمر8:بعدازرکوع ہاتھوں کی کیفیت

151

بعدازرکوع ہاتھوں کی کیفیت اوراحناف

152

مسئلہ نمر9:جنازے میں جہری قراءت

153

مسئلہ نمر10:زبان سے نیت بدعت

154

غیرعربی میں جنازہ کی دعائیں پڑھنا

155

فقہ حنفی اورغیرعربی میں نماز

159

احناف کے باہم مختلف فیہ مسائل

 

مناقب اہل حدیث ازمقلد ین دیوبند

164

جھنگوی کامبلغ علم

171

جھنگوی کی نصیحت کردہ کتب

171

فتوی بازی سے گریز کی تلقین

172

مسئلہ طلاق اورحدیث ابن عباس رضی اللہ عنہ

173

حدیث ابن عباس رضی اللہ عنہ کامفہوم

174

جھنگوی کی اصول حدیث سے جہالت

175

حلالہ ملعونہ اورمفتی عامرعثمانی دیوبندی

177

حنفی حلالہ

178

عبداللہ بن مسعودرضی اللہ عنہ کی توہین

183

جھنگوی کی یہودیہ نہ تلبیس

185

فتوی بالا میں تحریف

186

تین طلاقیں اورحنفی مذہب(ازقلم حضرت خطیب الہند مولانامحمدصاحب جوناگڑھی رحمہ اللہ )

 

دیوبندی شیخ الحدیث کی شہادت

193

جھنگوی کی عداوت شیخین (ابوبکروعمررضی اللہ عنہم)

194

احناف دیوبندی اورسیدناعمررضی اللہ عنہ

195

اقوال خلفاء اوراحناف

203

جھنگوی اورتوہین سیدناعمررضی اللہ عنہ

203

لقب فاروق اعظم کاانکار

203

کیاخلفاء راشدین کاعہد تقلیدی تھا؟

203

مخالفت خلفاء راشدین کاطعنہ

205

محمودالحسن دیوبندی کافیصلہ

206

سنت خلفاء کاالتزام اوراہل حدیث

210

شیعہ کاہم نواکون؟

210

حنفیت اصلارافضیت

211

خواجہ قاسم رحمہ اللہ پرافتراء

211

اہل حدیث پرمزیدافتراء

215

دین میں من پسندتشریح اوراحناف

216

احناف اورصحابہ رضی اللہ عنہم پرتبّرا

217

توہین کاتب وحی اوراحناف

218

بدعت کاالزام

219

گستاخی کااقرار

219

جھنگوی کاابن عباس رضی اللہ عنہ پرافترا

220

فیصلہ فاروقی کی حیثیت

220

فیصلہ فاروقی اورعلماء احناف

222

علامہ شیخی زادہ المعروف بدماوافندی حنفی کافیصلہ

222

صاحب درمختار کافیصلہ

222

علامہ شمس الدین محمدقہستانی کافیصلہ

223

علامہ طحطاوی حنفی کافیصلہ

223

حافظ محمدقاسم قاسمی دیوبندی کافیصلہ

223

الزام ارباب

224

خالدبن یزید بن ابی مالک کی توثیق کرنے والے ائمہ محدثین

226

امام یحیی بن معین کی جرح کاجواب

228

ادلہ اہل حدیث ازقرآن مجید

 

دلیل نمر1

230

لفظ (مرّتان)اورمفسرین

231

علامہ زمخشری کافیصلہ

231

محمدتھانوی حنفی کافیصلہ

232

قاضی ثناء اللہ پانی پتی کافیصلہ

232

امام رازی کافیصلہ

233

دلیل نمر2

234

شان نزول سے متعلق حدیث عائشہ رضی اللہ عنہا

234

دلیل نمر3

235

دلیل نمر4

236

   

ادلّہ اہل حدیث ازاحادیث

 

دلیل نمر1:حدیث ابن عباس رضی اللہ عنہ

237

حدیث ابن عباس رضی اللہ  عنہ ازمسلم پردس اعتراضات کی حقیقت

237

مفتی کفایت اللہ دیوبندی کافتوی

242

دلیل نمر2:حدیث رکانہ ازسنن ابی داؤد

244

علامہ شوکانی اورطلاق بتّہ

245

طلاق بتّہ اوراحناف

246

حدیث رکانہ بن عبدیزید ازابی داؤد

246

لفظ بتہ اوراہل علم کی مختلف تعبیر

247

حدیث رکانہ ازمسنداحمد

248

تصحیح حدیث رکانہ ازاحناف

248

1۔مولوی ظفراحمدتھانوی حنفی کافیصلہ

248

2۔مفتی تقی عثمانی حنفی کافیصلہ

250

3۔مولوی انورشاہ کاشمیری کافیصلہ

250

4۔خلیل احمدسہارنپوری حنفی

250

5۔امین اوکاڑوی کافیصلہ

250

6۔اشرف علی تھانوی کافیصلہ

250

حدیث رکانہ کی تصحیح ازائمہ محدثین رحمہ اللہ علیہم

252

ابن قیم رحمہ  اللہ کافیصلہ

253

حدیث رکانہ پرمقلدین کےاعتراضات

 

اعتراض نمبر1:

253

اعتراض نمبر1:محمدبن اسحاق اورشیخ ارشادالحق اثری

261

2۔جرح امام مالک اورمحمدبن اسحاق

261

عبدالحئی لکھنوی حنفی کافیصلہ

262

الزامی جواب[جرح مالک علی ابی حنفیہ ]

264

محمدبن اسحاق پرشیعہ وقدری ہونے کاالزام

265

ماسٹرامین اوکاڑوی کافیصلہ

266

معراج جسمانی اورمحمدبن اسحاق

266

محمدبن اسحاق کافیصلہ

268

انکارمعراج اوراحناف

268

فتاوی عالمگیری کامقام

269

التزام تشیع اورمحمدبن اسحاق

269

دیوبندی امام سرفراز صفدر اورلفظ شیعہ

270

محمدبن اسحاق پروضع حدیث کاالزام

270

مفتی تقی عثمانی اورمحمدبن اسحاق

272

محمدبن اسحاق کے متعلق قول فیصل

273

حدیث عائشہ اورالزام ماتم

274

پارے بکری کھاگئی

275

ابن ماجہ اورقصہ بکری

276

داؤدبن الحصین

277

خارجیت کاالزام

277

عکرمہ رحمہ اللہ پرمردورجرح

278

اکابرأل دیوبند اورعکرمہ تابعی رحمہ اللہ

278

حضرت عکرمہ رحمہ اللہ کے حالات وتوثیق

279

مسئلہ طلاق اورمقلدین

 

فیصلہ قرآن اورمقلدین

282

مقلدین کی پہلی دلیل

283

احناف کادعوی خاص ہے عام نہیں

284

مسئلہ طلاق اوراحناف وشوافع کااختلاف

284

شوافع کاموقف

285

(فان طلقہا)(میں حرف فاء سے)استدلال

285

فاء تطقیب کی تردید ازگکھڑوی صاحب

286

علامہ شوکانی اورآیت مذکورہ

287

(الطلاق مرتان)اورعلامہ کرمانی

288

(ولاتتخذوابأیات اللہ )سے وقوع ثلاث کااستدلال

288

احادیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم اورمقلدین

 

دلیل حدیث رفاعہ

290

احمدعلی سہارنپوری کافیصلہ

291

حافظ ابن حجرکافیصلہ

292

دلیل نمر2:حدیث محمود بن لبید رضی اللہ عنہ

292

امام ابن قیم رحمہ اللہ کافیصلہ

293

نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم پرجھوٹ

293

اہل حدیث پرایک الزام

294

دلیل نمر3:حدیث سہل بن سعدرضی اللہ عنہ

294

جھنگوی کی بے بسی

295

سکوت ابی داؤد اورعلامہ شوکانی رحمہ اللہ

295

سکوت ابی داؤد وعلامہ منذری عندالشوکانی

296

علامہ شوکانی اورحدیث سہل

296

دلیل نمر4:حدیث عویمر عجلانی بابت لعان

297

حدیث ابن عمررضی اللہ عنہ بابت لعان

297

لعان سے جدائی اوراحناف دیوبند

 

دیوبندی شیخ الہند کی شہادت

299

عبدالقدوس قارن حنفی دیوبندی کی شہادت

299

طلاق ثلاثہ اورلعان میں فرق

300

حدیث عویمررضی اللہ عنہ اورعلامہ آلوسی حنفی کافیصلہ

303

انورشاہ کاشمیری اورحدیث عویمررضی اللہ عنہ

303

دلیل نمر5:حدیث رفاعہ قرظی

304

دلیل نمر6:حدیث ابن عمررضی اللہ عنہ

304

عطاء خراسانی

305

شعیب بن رزیق

306

سرفرازصفدرکی بے بسی

307

[وتکون معصیۃ]کامفہوم

307

دلیل نمر7:حدیث ابن عمررضی اللہ عنہ

307

دلیل نمر8:مرفوع بواسطہ ابن عمررضی اللہ عنہ

309

دلیل نمر9:حدیث یزیدبن رکانہ رضی اللہ عنہ

309

مولوی فضل الرحمان حنفی دیوبندی کااعلان

311

دلیل نمر10:فاطمہ بنت قیس رضی اللہ عنہا

311

ابن ترکمانی حنفی کافیصلہ

312

ابن ماجہ کی تبویب

313

امام ابن ماجہ کی تبویب اورحنفی مقلدین

314

جھنگوی کاحدیث رسول اورامام بیہقی پرافتراء

315

مطلقہ ثلاث کانفقہ وسکنیٰ اورحنفی مسلک

316

عداوت خلفاء اورمقلدین

317

فتاوی خلفائے راشدین رضی اللہ عنہم

 

فیصلہ صدیقی اورمسلک حق اہل حدیث

318

اشرف علی تھانوی کااقرار

318

مرادرسول علیہ السلام خلیفہ راشدحضرت فاروق اعظم رضی اللہ عنہ کافتوی

318

فتوی سیدناعمرفاروق رضی اللہ عنہ اوراحناف مقلدین

319

فتوی مرادرسول صلی اللہ علیہ وسلم اورنامرادمقلدین

320

خلیفہ ثالث سیدناعثمان کافتوی

321

خلیفہ رابع علی المرتضیٰ کافتوی

322

فتاوی صحابہ رضی اللہ عنہم

 

حضرت حسن بن علی رضی اللہ عنہ کافتوی

324

جلیل القدرصحابہ کرام کےفتاوی جات

326

1۔فقیہ امت ابن مسعودرضی اللہ عنہ کافتوی

327

ابن مسعودرضی اللہ عنہ اورامام المقلدین

328

2۔حضرت عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ کافتوی

328

3۔حضرت مغیرہ بن شعبہ کافتوی

330

4۔فتوی عمران بن حصین

330

5۔فتوی ابوموسیٰ اشعری

331

محدث کبیرابوہریرہ رضی اللہ عنہ کافتوی

331

ابوہریرہ رضی اللہ عنہ اوراحناف

332

امام ابوحنیفہ اورابوہریرہ رضی اللہ عنہ

332

ملاجیون حنفی (صاحب نورالانوار)اورابوہریرہ رضی اللہ عنہ

332

توہین ابی ہریرہ رضی اللہ عنہ اوراحناف

332

جواب فتوی

333

فتوی ابن عباس رضی اللہ عنہ

333

سیدناعمروبن العاص رضی اللہ عنہ کافتوی

334

فتوی انس رضی اللہ عنہ

335

سیدناانس اوراحناف

336

تنفیص سیدناانس رضی اللہ عنہ اورفقہ حنفی

336

سیدناانس رضی اللہ عنہ اورقاضی خان حنفی

336

فتاوی تابعین وتبع تابعین اوراہل بیت

 

ابوحنیفہ اوراقوال تابعین

337

فتوی سعیدبن جبیر

338

فتوی سعیدبن جبیر اورآل تقلید

339

فتوی امام زہری رحمہ اللہ

340

فتوی زہری کی تردیدازطاؤس تابعی رحمہ اللہ

340

حضرت قتاد ہ کافتوی

341

فتوی امام حسن بصری

341

   

قاضی شریح کافتوی

342

امام شعبی کافتوی

342

فتوی حضرت حکم

342

فتوی جعفرصادق

343

فتوی جعفرصادق اورآل تقلید

343

2۔سفیان ثوری کافتوی

344

سفیان ثوری اوراہل تقلید

345

سفیان ثوری اورامام آل تقلید

345

فتوی عبداللہ بن شدادومصعب بن سعدوابومالک

346

ائمہ اربعہ کے فیصلے وفتوے

 

ائمہ اربعہ کااتفاق یااختلاف

347

1۔امام ابوحنیفہ اورمزعومہ مقلدین

347

2۔امام شافعی

348

3۔امام مالک

348

1۔امام مالک اوراحناف

348

2۔زبردستی کی طلاق اورحنفی مالکی اختلاف

349

4۔امام احمدبن حنبل کافتوی

349

امام احمدبن حنبل اوراہل الرائے

349

کیاائمہ اربعہ کااتفاق حجت  ہے؟

350

مصنفین صحاح ستہ کے فتوے اورفیصلے

 

امام بخاری کافیصلہ

352

محدث روپڑی پرایک الزام

354

امام مسلم کافتوی

354

کیاامام مسلم مقلدتھے؟

354

امام ابوداؤدکافیصلہ

354

ابن ماجہ کافیصلہ

355

امام ترمذی کافیصلہ

355

کیاامام ترمذی مقلدتھے؟

356

جھنگوی کی جہالت وامام نسائی کافیصلہ

356

اجماع امت

357

امام ابوحنیفہ اورجمہورکی مخالفت

357

شیعہ اورسنی

 

شیعہ سے ہمنوائی کاالزام

362

شیعہ ودیوبندی

362

الزام نمبر1:جمع بین الصلوتین

362

الزام نمبر2:جنازہ بلندآواز سے پڑھنا

363

قراءت جنازہ اورسنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے عداوت

364

الزام نمبر3:نماز میں ہاتھ اٹھاکردعا

364

الزام نمبر4:عورت سے لواطت

365

1۔لواطت زن اورفقہ حنفی

365

2۔تقوی آتادیکھئے اورجاتادیکھئے

365

3۔لواطت زن اورحنفی روزہ

366

4۔لواطت زن اورحنفی حج

366

الزام نمبر5:

366

الزام نمبر6:

366

الزام نمبر7:

367

مسئلہ طلاق وشیعہ ودیوبندی

367

الزام نمبر8:

367

الزام نمبر9:

368

الزام نمبر10:

368

مولاناعبدالحئی کافیصلہ

369

حنفی وشیعہ گٹھ جوڑ

370

مرزائیت اورحنفیت

 

اہل حدیث پرالزام مرزائیت

371

1۔فقہ احمدیہ کی شہادت مرزائی وحنفی بھائی بھائی

371

2۔حکیم نورالدین مرزائی کی شہادت

372

3۔غازی احمدکی شہادت

372

جھنگوی کے پیش کردہ مسائل

 

1۔پگڑی پرمسح

373

2۔جرابوں پرمسح

373

3۔تہجدوتراویح اوراکابردیوبندکی توہین

374

4۔جمیع بین الصلوتین

374

5۔عیدین کی بارہ تکبیرات

375

حنفیت اورتکبیرات عیدین

375

خلافت عباسیہ اورعمل احناف

376

6۔صحابہ پرمرزائیت کاالزام

376

7۔غائبانہ نمازجنازہ

377

مسلک دیوبنداورغائبانہ جنازہ

377

جنازہ ضیاء الحق اوردیوبند

378

8۔جہراًبسم اللہ پڑھنا

378

حنفی ومرزائی ایک صف میں

378

9۔سینے پرہاتھ

379

 


bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام:علماء نجد پر رفاعی کے اعتراضات کی دینی و شرعی حیثیت
مصنف :  عبد المحسن العباد
ناشر:  جمعیۃ إحیاء التراث الإسلامی،کویت
مترجم:  محمد انور محمد قاسم سلفی
صفحات:  79
Click on image to Enlarge

فہرست 


   

عناوین

صفحہ نمبر

عرض مترجم

1

مقدمہ

9

علماء نجد و حجاز کا مسلک کتاب و سنت کی اتباع ہے

12

دلائل الخیرات کی سعودیہ میں پابندی کی وجوہات

20

حکمرانوں کو نصیحت مگرکس انداز میں ؟

26

امیر کویت کو نصیحت

28

المدینة النبویہ یا المدینة المنورہ ؟

34

مسجدحرام اور مسجد نبوی کے امور کی کمیٹی کا نام ؟

36

سابق قبلہ کی جانب کوئی علامت ضروری ہے ؟

38

کسی مسلمان کو کافر کہنے کا مسئلہ

40

تقلید اور علماء نجد و حجاز

44

مردوں اور عوتوں کے درمیان آڑ رکھنا بدعت ہے؟

52

قبروں پر قبوں کی تعمیر کتاب و سنت کی روشنی میں

60

قصیدہ بردہ کی حقیقت

74

باہر مرنے والوں کو حرمین میں دفن کرنے کا مسئلہ

82

کیا علامہ البانی کی کتابیں فرسودہ ہیں ؟

87

میلادالنبی کا جشن ؟

89

حرم مکی میں چار مصلوں کا مسئلہ

93

رسول اللہ کے والدین کے ایمان لانے کا معاملہ

97

ابو طالب کے ایمان لانے کا مسئلہ

104

ابن عربی کا کفر اس کی کتابوں میں

108

ثقافتی کتابوں کو بدلنا ؟

118

کیا شیخ الجزائری کی تفسیر , جلالین سے ماخوذ ہے ؟

121

الجامعة الاسلامیہ امت کے لیے مفید ہے یا مضر ؟

124

منشیات کے سوداگروں اور جادوں گروں سے ہمدردی

127

اولیاء اللہ کی کرامات برحق ہیں

130

مکانی آثار کی شرعی حیثیت

139

کچھ ڈاکٹر بوطی کے بارے میں

148

فہرست مضامین

156

علماء نجدپررفاعی کے اعتراضات کی دینی حیثیت

157

 


bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام:تنقید سدید
مصنف :  ابو محمد بدیع الدین راشدی
ناشر:  مکتبہ الامام البخاری،کراچی
صفحات:  424
Click on image to Enlarge

فہرست 


عناوین

صفحہ نمبر

عرض ناشر

3

تصدیرازفضیلۃ الشیخ عطاء اللہ حنیف

5

پیش لفظ ووجہ تالیف

8

اجمالی نوٹ

15

سب سےبڑاشاہدعدل محدثین کاعمل ہے

15

اہلحدیث تما م صحابہ تھے

16

سب کی اتباع کی جائے تو اجتماع النقیضین لازم آئے گا

16

بلادلیل دریافت کیے کسی فتوی پرعمل کرناتقلیدشخصی ہے

17

امت نےبلادلیل دریافت کیےان کےفتووں پرعمل نہیں کیا

18

صحابہ وتابعین میں تقلیدشخصی کاالتزام نہ تھا

19

ایک کاذوق اورفہم دوسرےپرحجت نہیں

19

ہرچیز کاحکم نص قرآن اورنص حدیث میں موجودنہیں ہے

20

علم اورتقوی میں غیرمعمولی انحطاط ہوگیاہے

20

صحیح بخاری جس کے اصح الکتب بعدکتاب اللہ ہونےپرامت کااجماع ہے

21

صحابہ میں مذاہب اربعہ نہ تھے

22

قواعدمحدثین کی پابندی اوراتباع واجب ہے

23

امام ابوحنیفہ کوأعلم وافضل جاننا خوداجتہاد ہے

23

تابعین کی تقلیدحنفیہ کےنزدیک ممنوع ہے

24

تدوین فقہہ حنفی کاطریقہ

25

چالیس علماء کےمشورہ سےفقہ حنفی کی تدوین کی حقیقت

26

فقہ حنفی پرعلماءکی نکتہ چینی سب سے زیادہ ہوئی

26

تقلیدکی تردیدمیں سلف کےاقوال

27

صحابہ کےاقوال

27

تابعین ومن بعدہم کےاقوال

27

ائمہ اربعہ کےاقوال

29

بعض علماء حنفیہ کےاقوال

30

تفصیلی جواب

31

تقلیدکی ممانعت پرصحابہ اورتابعین کااجماع اورحدوث تقلیدکازمانہ

32

مذاہب اربعہ والوں کی کتب طبقات کاحال

33

اہل حدیثوں کی تعدادجوسیوطی اورابن حزم نے ذکرکی ہے

37

کیاشیخ علی متقی محض حنفی تھے ؟اور ہندوستان کے چندغیرمقلدوں  کےنام

38

کیاشیخ سلام اللہ دہلوی اورسندھ کےمشائخ ابو الحسن محمدحیات ،محمدعابدمقلدتھے؟

39

سندکےان نامورعلماء کاذکرجوتقلیدسےباہرتھے

40

شاہ ولی اللہ کاخاندان تقلیدکےخلاف تھا

40

شاہ عبدالعزیزکافاتحہ خلف الامام کی بابت فتوی

42

شاہ اسماعیل شہیدرحمہ اللہ کاتقلیدکی برائی بیان کرنا

42

ولی کامل مقلدنہیں ہوتاہےاورشیخ عبدالقادرجیلانی اورمحمدشاذلی مقلدنہیں تھے

43

عقل تقلیدکےمنافی ہے

44

عقل کی بابت روایتیں موضوع اوربناوٹی ہیں

44

عقل اجتہادکوچاہتی ہے

45

مقلدشریعت سے فائدہ نہیں اٹھاسکتا

46

حفظ اور علم

48

صحابہ سب صاحب عقل تھے اورایک دوسرےکے مقلدنہ تھے

49

کئی باتیں چھوٹوں کومعلوم ہوتیں ہیں بڑوں کونہیں

49

شریعت کے لیے محدثین اورفقہاء کی ضرورت

50

محدثین کاتفقہ اور ان کی جامعیت

50

صحیح بخاری کی جامعیت اورامام بخاری کاافقہ ہونا

53

ائمہ حدیث مسلم نسائی ترمذی ابو داؤدابن ماجہ کاتفقہ

54

فقہا ء محدثین اوران کی فقہ

55

فقہاء کی نقل کی ہوئی حدیثوں پراعتمادنہیں

56

حنفیہ کوعلم حدیث میں بصرت نہیں

58

ہدایہ کےمتعلق شیخ عبدالحق کی شہادت حقہ

59

مقلداہل علم میں شمارنہیں

60

ابن قیم کاقول محدثین کےبارے میں اوراس کی تشریح

60

قرآن میں حنفیہ کی تحریف کی مثالیں

63

حنفیہ کی تاویلات کےبارے میں علامہ عبداللہ سندھی کاقول

64

حدیث میں حنفیہ کی تحریف کی مثالیں

65

مصنف’’اجتہادوتقلید‘‘کاابن قیم کی عبارت کاپورانقل نہ کرنااوراس کی وجوہات

66

محدثین نےحدیث کوسمجھ کرجمع کیاہے شعرانی کی شہادت

67

کئی متأخرین متقدمین سے افقہ ہوتےہیں

68

حدیث بلاتفقہ نہیں

69

فقیہ اورفقہ کی تعریف

69

محدثین ہی فقہاء ہیں ۔یہ ایک جماعت ہے دونہیں

71

فقہائے صحابہ کاذکر

72

کیامحدثین فقہاءکے محتاج ہیں؟

73

اہل الرائے اوراہل حدیث کےطریقہ کارکافرق

73

امام شافعی کی حدیث دانی

75

امام شافعی اہل حدیث تھے

76

اس روایت کی تحقیق کہ امام ابو حنیفہ نےلوگوں کوجگایا

77

امام ابوحنیفہ کی بابت معمر کے قول کی تحقیق

77

اس طرح اعمش سے منقو ل قول کی تحقیق

78

طبیب کی مثال اوراس کاجواب

81

امام شافعی کےاس قول کی تحقیق کہ لوگ فقہ میں امام ابوحنیفہ کی اولادہیں

82

اس روایت کی تحقیق کہ اما م شافعی نےامام محمدسےاونٹ کتابوں سے روایت کیے

83

امام احمدکی طرف منسوب قول کی تحقیق

85

امام المغازی ابن اسحاق امام ابو حنیفہ کی زیارت کوآئےتھے؟

86

سفیان ثوری کی طرف منسوب روایت کی تحقیق

87

امام مالک ،امام ابو حنیفہ اورامام محمدکی شہادت حق

88

حنفیہ اہل حدیث نہیں

91

قیاس مجتہدکاکام نیزقیاس حجت ہےیانہیں؟

92

للناس میں لام استفراق ہے اورسب لوگوں کواجتہادکاحق ہے

94

ربیعہ کی رائے کاحال

95

قیاس کےمتعلق ائمہ سلف کےاقوال

98

امام جعفرصادق کاامام ابوحنیفہ کونصیحت کرنا

101

امام عبدہ بن زیادکےاشعاراہل حدیث اور اہل الرائے کےفرق میں

104

رائے کی بابت ائمہ دین کےاقوال

105

آیت اولی الامرمنکم سےتقلیدپراستدلال اوراس کاجواب

106

امام رازی اوریہ آیت

109

علت اورمعلول کی

111

تنازع سےمرادکیاہے؟

112

آیت فاعتبرویااولی لابصارسےقیاس پراستدلال اوراس کاجواب

114

سیوطی کی تفسیر اکلیل سے ایک روایت اوراس کی تحقیق

118

حدیث سےقیاس کی مذمت

119

معاذبن جبل کی روایت اجتہدرأی پربحث

119

بتقدیرصحت اس سے جوامور نکلتےہیں

125

اس حدیث سےیہ استدلال کہ بہت سے مسائل قرآن مجیداورحدیث میں نہیں اور اس کاجواب

125

یہ استدلال کےغیرمنصوص مسائل میں رائے سے فیصلہ کرناچاہیےاوراس کاجواب

126

یہ استدلال کہ اجتہاد اللہ کی نعمت ہے اوراس پرکلام

127

اس دعوی کاابطال کہ صحابہ وتابعین قیاس پرفتوی دیتے تھے

128

بخاری کےایک باب کے متعلق دعوی کےقیاس کےاثبات کےلیے ہےاوراس کی تردید

128

بخاری کے بعض ابواب جن سے قیاس کی تردیدہوتی ہے

130

حافظ ابن حجر رحمہ اللہ کاقو ل اوراس  پر کلام

133

ابو محمدیزیدکی طرف منسوب اشعار پرکلام

134

رائےمحموداوررائے مذموم کافرق اور اس پرکلام

137

امام ابن تیمیہ اور حافظ ابن قیم سے نقل اور اہل حدیث پرخیانت کاالزام اور اس کاجواب

143

امام ابن تیمیہ کےنزدیک اہل حدیث کی شان

145

اعلا م الموقعین سے چنداقتباسات تقلیدکی برائی میں

147

امام ابن تیمیہ کااپنے مقلدہونے سے انکار

149

امام ابن تیمیہ کےمجتہدہونے کے ثبوت

150

مجتہدکےلیے قیاس کاقائل ہوناضروری ہے؟

152

مصنف کےکلام میں تناقض

153

امام ابو حنیفہ کاقو ل کہ دین میں رائے سے بچو

153

لقب اصحاب الرائی کی تحقیق اورکنزالاعمال کی روایت کی تحقیق

154

سب اصحاب اہل حدیث تھے اور لقب اہل حدیث

156

امام ابو حنیفہ کالقب اہل الرائی او راہل الرائی کاطریقہ

157

محدثین کےنزدیک اصحاب الرائی کافتوی معتبرتھااوراس  کاجواب

159

امام ابو حنیفہ کےحق میں ائمہ حدیث بخاری اور ابن نمیرکی جروح

160

حدیث اوررائے کاموازنہ احمدبن شبویہ کاقو ل

160

اہل الرائی کی بابت امام اسحاق بن راہویہ کاقو ل

161

سفیان ثوری کاقول

162

ابن معین اور شافعی کاابو حنیفہ کے حق میں قول اور اس پرکلام

162

ابو غسان تمیمی ابن المبارک کے قول پرکلام

163

ابن المبارک کااہل حدیث اور اہل الرائی کےمتعلق موازنہ

164

کیاامام بخاری نے اہل الرائی کی کتابوں سے استفادہ کیاہے؟

164

ابن المبارک اوروکیع کاامام ابو حنیفہ کےحق میں قو ل

166

امام ابو حنیفہ کاردکرنےوالے محدثین کےنام

168

صحیح بخاری اور ہدایہ کاموازنہ

169

صحیح بخاری حدیث وفقہ دونوں کی جامع ہے

169

قیاس حجت شرعیہ ہےاس پرکلام

170

دنیاکےججوں کارسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سےموازنہ

171

نصوص سےاحکام نکالنےوالے یامتفق ہوتے ہیں یامختلف

172

قیاس دلیل شرعی نہیں

173

نبی اورغیرنبی کی اطاعت میں فرق

174

تقلیداوراتباع میں فرق

175

تقلیدمن وجہ شرک ہے

176

اس الزام کاجواب کہ خلفائے راشدین کی سنت کوبدعت کہتے ہیں

177

تشریع انبیاء اورتشریع فقہاء

177

فقہاکی طرف رجوع کونسخ  شرعیت پرقیاس کرنااوراس کی تردید

178

اجتہاداس امت کاخاصہ ہے

180

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نےدوچیزیں چھوڑیں ،حدیث کی تحریج

181

ظاہر نصوص کی اتباع

182

فقہ حنفی کےبعض نامناسب مسائل

183

   

ظاہر نصوص پرعمل واجب ہے

186

مشترک لفظ کی تعیین اجتہادہے

188

احزاب کاواقعہ ظاہر نصوص پرعمل کرنے کاہے

188

صحابہ میں خطائے اجتہادکی مثالیں

190

احزاب والے دوفریق کےمتعلق امام ابن حزم کاقو ل

191

نعلین کے واقع میں امیرعمر مصیب تھےاور حدیبیہ والے واقعہ میں مخطی

191

ظاہر لفظ پرنظررکھنا

192

ہر مجتہدسےخطاواقع ہوسکتی ہے

193

حدیث لاتکتبو اعنی غیر القرآن پربحث

194

انہی قضایا پراعتمادہوسکتاہے جوہمیشہ صادق آتے ہوں

195

اجتہاداور اس کی تعریف اور وہ سندنہیں ہے

195

کسی کی فقہ سیکھنااس کی تقلیدنہیں ہے

197

لفظ استنباظ او راس کےمعنی

197

مجتہدکی تعریف

198

طبیب کی مثال

210,199

اجتہادکی شرائط پربحث

219

امام ابو حنیفہ کاقلیل الروایۃ ہونا

200

بغیرتقلیدکےصحیح اورغیر صحیح حدیث معلوم کی جاسکتی ہے

202

کیاائمہ اربعہ کےعلاوہ کوئی متقی نہیں؟

204

اصطلاحات فقہاء اوراس کی حقیقت

205

صحیح بخاری کی حدیث کوقبول کرناتقلیدنہیں ہے

207

امام ابو حنیفہ کےمسئلہ کوبخاری کی حدیث پرقیاس کرناقیاس مع الفارق ہے

207

جس میں قوت اجتہادیہ ہے اس کوتقلیدجائزنہیں ہے

208

عامی کافتوی پوچھناتقلیدنہیں ہے

208

کیاعلم ریاضی بھی تقلیدہے؟

208

تقلیدکوامر فطری کہناغلط ہے

209

تقلیدکمال کے مانع ہے

210

دین کوصنعت وحرفت پرقیاس کرناغلط ہے

210

آیت یہدون بامرناپرکلام

211

حدیث کی اتباع میں کوئی خطرہ نہیں تواسے دیکھ کرعمل  کیاجاسکتاہے

212

نبی کےاحکام وحی پرہوتے ہیں غیرنبی کےنہیں

212

خالق کی نافرمانی میں مخلوق کی اطاعت نہیں

213

رائے اور روائت کافرق

215

حکام او رامراء کی اتباع تقلیدنہیں

215

تقلیدکامطلب واشگاف ہوگیا

216

تقلیدکااستیصال

217

تقلیدمشرکین کی پیروی ہے

218

آیت واتبعت ملۃ آبائی پرکلام

218

قرآن میں غیروحی کی اتباع سے منع

219

دلائل وجوب تقلیداور ان کاجواب

220

اجتہادکی تعریف

220

دلیل اول فاسئلواہل الذکرالأیۃ پرکلام

220

سوال سےکیامرادہے

222

یہ آیت اہل کتاب کےبارےمیں ہے

223

اہل الذکرسےمرادکون ہیں

225

دلیل دوم واولی الامرمنکم پرکلام

226

عجوبہ ۔مصنف کے کلام میں تناقض

227

باطن شریعیت اورظاہر شریعت کی تردید

228

استنباط کے معنی

229

آیت چہارم فلولانفرمن کل فرقۃ ۔الأیۃ سے استدلال پرتنقید

230

آیت پنجم۔و جعلنامنہم ائمۃ یہدون بامرنا۔الایۃسے استدلال پرتنقید

231

تقلیدکی تردیدمیں آیت سے استدلال

232

پہلی آیت ۔اتبعواماانزل الیکم۔الأیۃ

233

آیت دوم ۔قل ہاتوابرہانکم

234

آیت سوم ۔فبشرعبادالذین یستمعون القول ۔الأیۃ

235

آیت چہارم ۔اذتبراالذین اتبعوا۔الأیۃ

237

آیت پنجم۔اذاقیل لہم اتبعوماانزل اللہ ۔الأیۃ

237

حدیثوں سے تقلیدپراستدلال اور اس پرکلام

238

حدیث اول ۔اقتدوابالذین من بعدی

238

حدیث دوم۔معاذبن جبل کی روایت

241

حدیث سوم۔العلماء ورثۃ الانبیاء

242

تقلیدکی تردیدمیں احادیث

243

حدیث اول ۔انی ترکت فیکم ماان اعتصتم بہ الحدیث

243

حدیث دوم۔لوبدالکم موسی فاتبعتموہ الحدیث

243

حدیث سوم۔تشاوراالفقہاءالحدیث

244

کیاتقلیدفرض ہے اور شخصی غیرشخصی کی بحث

245

عہدصحابہ میں تقلیدکےثبوت کادعوی اوراس کابطلان

247

ابن صاحب کی عبارت سےاستدلال کی حقیقت

248

کیاعثمان غنی رضی اللہ عنہ کی مقرر کردہ ایک قراءۃ کوقبول کرناتقلیدہے؟

249

اس واقعہ سے تقلیدکی تردیدکاثبوت

251

صحابہ کے فتوے چلتے تھے کیایہ تقلیدہے؟

254

ترجیح دینامجتہدکاکام ہے نہ کہ مقلدکا؟

255

ابن مسعودکاابوموسی سے خلاف کرنادلیل کی بناءپر

255

عراقی کےاشعارپربحث

256

کیافقہاء کے فتوے پرعمل کرناتقلیدہے؟

256

تقلیدشخصی کےفوائد اور ترک کرنے سےمفاسدپرکلام

256

ہویٰ پرستی کاانجام قرآن وحدیث میں

257

امام ابن تیمیہ کی عبارت اورہویٰ پرستی کی مذمت

258

علامہ محمدحسین بٹالوی سےنقل اور اس کاجواب

259

صحابہ وتابعین کےزمانہ میں تقلیدشخصی کاالتزام کیوں نہیں تھا؟

260

کیاتقلیدکےبغیرکوئی چارہ نہیں؟

261

الانصاف کی عبارت اوراس پرکلام

262

کیاعدم التقلیدمطلق العنانی ہے؟

262

اجماع کامخالف کون ؟اورامام شافعی نے چارسومسائل میں اجماع کےخلاف کیاہے

263

صخابہ کوبدعتی کہنے والےکون ہیں؟

263

تعدادرکعات تراویح کی بحث

264

کیابیس رکعات پرائمہ اربعہ کااجماع ثابت ہے؟

266

بقول امام مالک زیادہ عدد محدث ہے

268

تراویح تہجددونمازیں نہیں ایک ہے

269

جمعہ کی زائداذان پربحث

270

بیک وقت تین طلاق کامسئلہ

271

کیابخاری میں ایساباب ہے جس میں بیک وقت تین طلاقوں کےواقع ہوجانے کاذکرہو؟

272

کیااہل حدیث مسلک اس بارے میں نص قرآن کےخلاف ہے؟

272

تفرقہ کےموجب مقلدین ہیں نہ کہ ائمہ کرام

275

تنقیداحترام کے منافی نہیں

275

حدیث کےخلاف قول کاردکرنالازم ہے

276

تقلیدشخصی کب شروع ہوئی؟

276

تقلیدشخصی کاحکم

276

دعوی عمل بالحدیث کی حقیقت ،اس اعتراض کاجواب

277

کیاامام ابو حنیفہ تابعی تھے؟

278

کیاامام صاحب کی روایات ثنائیات ہیں؟

278

صحیح بخاری میں امام ابو حنیفہ کےواسطے سےکوئی روایت نہیں ہے

281

اہل حدیثوں کافقہاء کی کتابوں سے دلائل لینا

282

ایک مغالطہ اوراس کاجواب

283

اہل حدیث سب مسائل قرآن وحدیث سےلیتے ہیں

284

تقلیدائمہ اربعہ

285

کیاسب سے پہلے داؤدظاہری نےانکارکیاتھا؟

286

علماء امت چارمذاہب سےخوش نہ تھے

286

کیادنیامیں صرف چارمذہب ہیں؟

287

کیاائمہ اربعہ کےبعدکوئی متقی یاان کےہم پلہ نہیں اورعلامہ عبیداللہ سندھی کاقول

288

مناظرہ کرنامجتہدکاکام ہےنہ کہ مقلدکا

289

کسی ایک مذہب کےپابندرہنے کوواجب کہنانئی شریعت ہے

290

عزالدین بن عبدالسلام کی تقلیدکی بابت عبارت

291

کیاائمہ اربعہ کےعلاوہ کسی کےاجتہادپراتفاق نہیں ہے؟

293

طبقہ وارمجتہدین کےنام

293

امام ابو حنیفہ کےمجتہدہونے پراتفاق کادعوی صحیح نہیں ہے

294

مجتہدکے لیے شرط نہیں کہ اس کامذہب مدون ہو

295

ائمہ کےاقوال کاقواعدسے ثابت ہونے کی تردید

295

فقہی اصطلاحات ائمہ کی بناوٹی ہوتی ہیں

296

چارائمہ کااتفاق اجماع نہیں

296

مختلف اقوال سب حجت نہیں ہوسکتے

297

صحابہ کااختلاف

298

وجوب تقلیداہل سنت کاعقیدہ نہیں ہے

300

کیاچارائمہ کےعلاوہ دوسرےمذاہب ختم ہوگئے؟

301

چوتھی صدی کےبعدبھی ائمہ نےتقلیدکی تردیدکی

301

مجتہدہرزمانےمیں ملیں گے

304

بخاری،داؤداورابن حزم کامذہب کتب حدیث میں ہے

305

صحیح بخاری لوگوں کومقلدبنانےکے لیےنہیں لکھی گئی

306

کیاشراح بخاری نےاپنےمذاہب کی موافقت کی ہے؟

307

اہل حدیث فقہ کے محتاج نہیں اوروہ بخاری کےمقلدنہیں

308

کیااہل حدیث بخاری کےبعض مسائل کونہیں مانتے منجملہ طلاق ثلاثہ کامسئلہ

309

غیرمقلدین پربہتان

309

بیک وقت تین طلاقوں کوتین کہنے پراجماع کادعوی غلط ہےاوران کانام جوان  کوایک کہتے ہیں

310

کیاغیرمقلدکاکوئی مذہب نہیں ہے؟

311

کیامذاہب اربعہ بدعت ہے؟

312

ان کےبدعت ہونے کابین ثبوت

314

قر اءت متواترکومانناتقلیدنہیں ہے

315

کیافقہ اورحدیث ایک نہرکاپانی ہے

317

مذہبی ناموں کونسبتی یاوطنی ناموں پرقیاس کرناصحیح نہیں ہے

317

قواعدکی اس حدتک پابندی کروجب وہ متفق علیہ ہوں

319

اپنےفہم کواستعمال کرنےسے روکناظلم ہے

321

کوئی حق بات اجتہادکےبغیرحاصل نہیں ہوسکتی

321

 


bookTittleImage

تفصیل کتاب


کتاب کا نام:انوار المصابیح بجواب رکعات تراویح
مصنف :  نذیر احمد رحمانی
ناشر:  ادارہ اشاعت قرآن وحدیث،پاکستان
صفحات:  434
Click on image to Enlarge

فہرست 


     

عناوین

 

صفحہ نمبر

ابتدائی گزارش

::

1

سوانحی خاکہ مؤلف انواراامصابیح رکعات تراویح اور اس کے مؤلف کا اجمالی تعارف

::

3

اہلحدیث کوئی فقہی فرقہ نہیں ( حاشیہ)

::

9

تراویح کی رکعات کی بحث میں مولانا مؤی نے احناف کا پورا مذہب پیش کرنے سے گریز کیا ہے؟

::

10

چند بنیادی تنقیحات

::

11

تراویح کی رکعات اور حنفی مذہب

::

11

اصول حنفیہ سنت مؤکدہ کا تارک گنہگار اور شفاعت سے محروم ہے

::

11

احناف کے نزدیک بیس رکعت تراویح سنت مؤکدہ ہے

::

13

جماعت کے ساتھ بیس رکعت سے زیادہ یا اس سے کم تراویح کی نماز پڑھنا حنفیہ کے نزدیک مکروہ بلکہ قول البعض بدعت ضلالت ہے

::

15

مولانا مؤی کا اہلحدیث پر الٹاالزام حنفی مذہب چھپانے کا راز کھل گیا

::

16

مولانا مؤی کے دعوی اور دلیل میں مطابقت نہیں

::

17

دار العلوم دیوبند کا ایک اشتہار ہر سال نزدیک نزع کا باعث بنتا ہے

::

18

اکابرعلماء احناف مانتے ہیں کہ آٹھ رکعت تروایح سنت نبویہ ہیں باقی مستحب

::

18

تعامل کی بحث کا تحقیقی جواب

::

19

اتباع سنت نبوی سے جان چھڑانے کا یہ ایک مقلدانہ حیلہ ہے (تیسراجواب)

::

21

صحابہ رسول اللہ کے عمل کے مقابلے میں دوسروں کے عمل کو چھوڑ دیتے تھے (چوتھاجواب)

::

23

مولانا سید سلیمان ندوی کی شہادت

::

24

احناف میں سنت رسول کی اتباع کا جذبہ تحریک اہلحدیث نے پیدا کیا ہے

::

25

مولانا مناظر احسن گیلانی کی شہادت

::

25

تراویح کی آٹھ رکعتوں کا ثبوت

::

26

پہلی حدیث ( فعلی سنت بروایت عائشہ )

::

27

دوسری حدیث ( فعلی سنت بروایت جابر)

::

27

تیسری حدیث (تقریری سنت حضرت ابی بن کعب کا واقعہ )

::

28

آٹھ رکعت تراویح کے سنت نبویہ ہونے کی نسبت علماء احناف کی شہادتیں

::

30

1- امام محمد کی شہادت

::

31

2- ابن الہمام کی شہادت

::

31

3- ابن نجیم کی شہادت

 

32

4- طحطاوی کی شہادت

 

32

5- مؤلف امدادالفتاح کی شہادت

 

32

6- مؤلف نفحات رشیدی کی شہادت

 

32

7- علامہ عینی کی شہادت

 

33

8- ملاعلی قاری کی شہادت

 

34

9- شیخ عبدالحق محدث دہلوی کی شہادت

 

34

10- ابوالحسن کی شہادت

 

34

11- مولانانیموی کی شہادت

 

35

12- مولانا عبدالحئ لکھنوی کی شہادت

 

35

13- مولانا رشیداحمد گنگوہی کی شہادت

 

36

14- مؤلف عین الھدایہ کی شہادت

 

37

15- مولانا انورشاہ کی شہادت

 

37

تنبیہ (مہتمم دارالعلوم دیوبند کیلئے)

 

37

کیاآنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے تراویح کا کوئی خاص عدد ثابت نہیں ؟

 

37

مولانا مؤی کا ایک اور مغالطہ

 

40

ان مغالطوں کا تفصیلی جواب

 

41

امام ابن تیمیہ کی عبارت نقل کرنے میں خیانت

 

41

امام ابن تیمیہ کو فعل نبوی سے گیارہ رکعت تراویح کا ثبوت تسلیم

 

44

امام ابن تیمیہ کی اس عبارت کی صحیح توجیہ جس سے مؤی صاحب نے مغالطہ دیا

 

44

امام سبکی کی عبارت نقل کرنے میں مولانا مؤی کا افسوسناک حذف و اختصار

 

45

امام سبکی کو بھی فعل نبوی سے گیارہ رکعت تراویح کا ثبوت تسلیم ہے

 

46

امام سبکی کی اس عبارت کی صحیح توجیہ جس سے مولانا مؤی نے مغالطہ دیا ہے

 

46

امام سیوطی نے 20 رکعت تراویح کے سنت نبویہ ہونے سے صاف صاف انکارکیا ہے اور اس کے مقالبہ میں گیارہ رکعت کو آنحضرت کا فعل تسلیم کیا ہے

 

47

امام سیوطی کی اس عبارت کی توجیہ جس سے مؤی صاحب نے مغالطہ دیا ہے

 

49

امام شافعی کی عبارت نقل کرنے میں مؤی صاحب کی خیانت

 

51

امام شوکانی کی عبارت نقل کرنے میں بھی مؤی صاحب کی افسوسناک خیانت

 

51

امام شوکانی کے نزدیک تراویح کی 20رکعتیں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سےثابت نہیں ہے مگر گیارہ رکعتوں کا ثبوت انکو تسلیم کیاہے

 

52

دلائل اہلحدیث پر بحث

 

57

پہلی دلیل (فعل سنت بروایت حضرت عائشہ ماکان رسول اللہ یزید الخ )پر مولانا مؤی کی بحثیں اور ان کے جوابات

 

57

مولانامؤی کی پہلی بحث (حضرت عائشہ کی اس حدیث کا تعلق تراویح سے نہیں ہے ) اور اس کا جواب

 

58

مولانا مؤی کا یہ سمجھنا غلط ہے کہ حافظ ابن حجر کے نزدیک اس حدیث کا تعلق تراویح سے نہیں ہے

 

59

یہ کہنا بھی غلط ہے کہ ابن تیمیہ کے نزدیک اس حدیث کا تعلق تراویح سے نہیں

 

61

یہ کہنا بھی غلط ہے کہ شوکانی کے نزدیک اس حدیث کا تعلق تراویح سے نہیں

 

63

اکابر علماء احناف کااعتراف کہ اس کا تعلق تراویح سے ہے

 

65

حضرت عائشہ پر مولانا مؤی کی دوسری بحث اور اس کا مفصل جواب

 

66

مولانا مؤی کی تیسری بحث (کہ اس حدیث میں گیارہ رکعت کے ادا کرنے کی جو کیفیت بیان کی گئی ہے اہل حدیث کا اس پر عمل نہیں ہے )کاجواب امام احمد کا ارشاد ہے کہ اصحاب ابوحنفیہ کوحدیث میں بصیرت نہیں ہے

 

78

حدیث عائشہ پر مولانا مؤی کی تیسری بحث کا جواب

 

79

تہجداور تراویح کے فرق کی بحث

 

80

مؤی صاحب کے ایک مغالطہ کا جواب

 

80

تراویح اور تہجد فی رمضان دونوں ایک اور اس کے دلائل

 

81

مولاناانور شاہ کے نزدیک بھی یہ دونوں نمازیں متحدبالنوع ہیں

 

83

مؤی کی پیش کردہ وجوہ مغائرت اور ان کے جوابات

 

85

حدیث سنت لکم قیامہ کے ضعف کا بیان

 

85

فقہ حنبلی کے ایک جزنیہ سے مغائرت پر استدلال اور اس کے تین جواب

 

90

امام محمد ان دونوں میں مغائرت کے قائل نہیں

 

92

مولانا انورشاہ کے علم و فہم کا مقام علماء دیوبند کی نظروں میں

 

92

مولانا گنگوہی کے نزدیک بھی فی الواقع یہ دونوں نمازیں ایک ہی ہیں

 

93

حضرت طلق بن علی کے ایک واقعہ سے مغائرت پر استدلال اور اس کا مفصل جواب

 

95

اس واقعہ کی بابت مولانامؤی سے پہلاسوال

 

99

دوسراسوال

 

99

تیسرا سوال

 

100

چوتھا سوال

 

101

پانچواں سوال

 

101

اہلحدیث کی دوسری دو دلیلیں

 

103

(فعلی سنت بروایت حضرت جابر ) حدیث جابر کے راوی عیسی بن جاریہ پرجرحیں اور ان جرحوں کا مفصل جواب اور عیسی کی توثیق کا مدلل بیان

 

103

پہلاجواب

 

106

دوسرا جواب

 

106

مؤی کے ایک ترجمہ پر منطقی گرفت

 

117

تیسرا جواب

 

118

ایک شبہ کا ازالہ

 

119

عیسی بن جاریہ کے تفرد کا جواب

 

120

حافظ ذہبی اور ابن عدی کے متعلق مؤی کی افسوسناک تلبیس

 

128

حافظ ذہبی کے قول اسنادہ وسط کی نسبت مولانا مؤی کا شبہ اور اس شبہ کا جواب دونوں ہی غلط ہیں

 

129

حافظ ذہبی کے اس قول پرنیموی اور مؤی کی تنقید کا مدلل جواب

 

130

مولانامؤی محدیث مبارکپوری کی زندگی میں سامنے آنے کی ہمت نہ کرسکے

 

133

محدث مبارکپوری پر مؤی کا صریح افتراء

 

134

حافظ ذہبی کی تائید میں محدث مبارکپوری کی دلیلیں محدث مبارکپوری کے کلام پر مؤی صاحب کا نقض اور اس کا جواب

 

139

مؤی صاحب کا دوسرا نقض اور اس کاجواب

 

140

مولانامؤی کاایک بات پراعتراض کہ محمدبن عبدالملک کےحق میں ذہبی کافیصلہ محدث مبارکپوری نے نہیں مانااور عیسی کی روایت کی نسبت مان لیا ہے اس اعتراض کا جواب اور ازروے اصول حدیث ان دونوں میں وجہ فرق کا بیان محدث مبارکپوری پر مولانا مؤی بےجا طنز محدث مبارکپوری پرمؤی کا یہ الزام قطعا غلط ہے کہ انہوں نے ابن حجر کا کلام بالکل ادھورا نقل کیا ہے

 

142

مؤی کے الزام کا تجزیہ اور اس کے ہر جزکا جواب

 

143

مؤی صاحب نے محدث مبارکپوری کو الزام میں بلاوجہ مطعون کیا ہے

 

144

اللہ کی شان خود ہی شکار ہو گئے

 

146

امام ابو حنیفہ پر عیسی بن جاریہ سے زیادہ محدثین نے جرحیں کی ہیں اور بعض نے توثیق بھی کی ہے

 

146

مولانا مؤی کے زعم کے مطابق باقاعدہ ذہبی امام ابوحنیفہ مجہول الراوی کے حکم میں ہوں گے

 

147

حدیث جابر کی صحت کی نسبت حنف اور غیر حنفی علماء کی شہادتیں

 

147

امام ابن حبان اور امام ابن خزیمہ کی شہادت

 

148

علامہ سیوطی کی شہادت

 

149

علامہ شوکانی کی شہادت

 

150

علامہ زرقانی کی شہادت

 

150

علامہ عینی کی شہادت

 

150

علامہ زیلعی کی شہادت

 

150

علامہ ابن الہام کی شہادت

 

150

ملاعلی قاری کی شہادت

 

150

مولانا انورشاہ کی شہادت

 

151

فائدہ(اس شبہ کا جواب کہ کسی کا کلام بلا انکار نقل کرنا اس بات کو مستلزم نہیں ہے کہ اس کی صحت تسلیم ہے

 

151

اہلحدیث کی دوسری دلیل پر بحث (واقعہ ابی بروایت جابر)

 

153

اور اس کا جواب

 

153

محدث مبارکپوری پر ایک غلط الزام اور اس کا جواب

 

156