عناوین
|
صفحہ نمبر
|
تقریظ
|
43
|
پیش لفظ
|
45
|
چند ضروری اصطلاحات بترتیب حروف تہجی
|
48
|
مقدمہ
|
51
|
فقہ کا معنی و مفہوم
|
51
|
فقہ کی اہمیت و ضرورت
|
52
|
فقہ کے مآخذ
|
53
|
قرآن
|
53
|
قرآن
|
53
|
سنت
|
55
|
اجماع
|
58
|
اقوال صحابہ
|
60
|
قیاس
|
61
|
استحسان
|
64
|
استصحاب
|
65
|
مصالح مرسلہ
|
66
|
سدالذرائع
|
66
|
عرف
|
68
|
پہلی شریعتوں کے احکام
|
69
|
مختلف ادوار میں فقہ اسلامی کا ارتقاء
|
70
|
عہد رسالت
|
70
|
عہد کبار صحابہ
|
73
|
عہد صغار صحابہ و تابعین
|
76
|
عہدتدوین فقہ و حدیث اور دور ائمہ
|
79
|
عہد مناظرہ و بحث و تمحیص
|
86
|
عہدتقلید محض اور اس کی تردید
|
87
|
مذاہب اربعہ او ران کا مختصر تعارف
|
89
|
اختلاف فقہاء کے اسباب
|
93
|
چند اصولی مباحث
|
95
|
اجتہاد
|
95
|
تقلید
|
97
|
تعارض اور اس کا حل
|
100
|
سختی و نرمی
|
102
|
حلال و حرام قرار دینے میں جلد بازی سے اجتناب
|
104
|
شرعی دلائل کی ترتیب
|
105
|
چند ضروری قواعد
|
106
|
امام شوکانی رحمہ اللہ کے سوانح حیات اور علمی خدمات
|
108
|
شیخ البانی رحمہ اللہ کے سوانح حیات اور علمی و تحقیقی خدمات
|
115
|
کتاب الطہارۃ ........ طہارت کے مسائل
|
|
باب:1 ...... پانیوں کی اقسام کا بیان
|
127
|
پانی پاک ہے او رپاک کرنے والا ہے
|
127
|
ان دونوں اوصاف سے اسے ایسی نجاست خارج کردیتی ہے جو اوصاف ثلثہ.......
|
128
|
پاک کرنے والے وصف سے اسے ایسی پاک اشیاء بھی خارج کردیتی ہیں جو اسے سادہ پانی نہ رہنے دیں
|
129
|
قلیل اور کثیر پانی کے درمیان اور دومٹکوں سے زیادہ یا کم پانی کے درمیان کوئی فرق نہیں
|
130
|
متحرک اور ساکن پانی کے درمیان کوئی فرق نہیں
|
133
|
مستعمل اور غیر مستعمل پانی کے درمیان میں کوئی فرق نہیں
|
135
|
متفرقات
|
138
|
1۔ نبیذ کے ساتھ وضو کا حکم
|
138
|
2۔ پانی کے متعلق اگر نجس ہونےکا شبہ ہو؟
|
139
|
3۔ ایسے پانی کا حکم جو کسی جگہ زیادہ دیر ٹھہرنے کی وجہ سے متغیر ہوجائے
|
140
|
4۔ سمندر کے پانی سے طہارت حاصل کرنا
|
140
|
5۔ جس پانی میں بلی منہ ڈال جائے اس کا حکم
|
140
|
6۔ ایک من گھڑت روایت
|
141
|
7۔ برف وغیرہ سےپگھلے ہوئے پانی کا حکم
|
141
|
8۔ ایسے پانی کا حکم جس میں حشرات اور کیڑے مکوڑے گرجائیں
|
141
|
باب:2 ...... نجاستوں کا بیان
|
142
|
پہلی فصل: نجاستوں کے احکام
|
142
|
نجاستیں یہ ہیں: مطلق طور پر انسان کا پیشاب اور پاخانہ
|
142
|
مگر دودھ پیتے بچے کا پیشاب نجس نہیں
|
143
|
9۔ماکول اللحم جانوروں کا پیشاب پاک ہے
|
144
|
10۔ تمام غیر ماکول اللحم جانوروں کے پیشاب کو نجس قرار دینا درست نہیں
|
146
|
کتے کا لعاب دہن نجس ہے
|
146
|
گوبر اور حیض کا خون نجس ہے
|
148
|
11۔ مطلقاً خون کا حکم
|
149
|
خنزیر کا گوشت نجس ہے اور ......
|
151
|
12۔ مردہ انسان کے طاہر یا نجس ہونے میں اختلاف ہے
|
151
|
13۔ کیا منی پاک ہے؟
|
151
|
ہر چیز میں اصل طہارت ہے اور اس وصف سے اسے کوئی چیز خارج نہیں کرتی مگر صرف
|
154
|
14۔ مذی اور ودی کا حکم
|
154
|
15۔ مردار کا چمڑا نجس ہے
|
155
|
16۔ سونے والے شخص کے منہ سے بہنے والے پانی کا حکم
|
156
|
17۔ کتے کے علاوہ دیگر جانوروں کے لعاب کا حکم
|
156
|
18۔ قے کے نجس ہونے پر اجماع کا دعویٰ باطل ہے
|
157
|
شراب کی نجاست معنوی ہے حسی نہیں
|
157
|
19۔ شرک کی نجاست حسی نہیں بلکہ حکمی و معنوی ہے
|
158
|
20۔ زندہ جانوروں سے کاٹے ہوئے گوشت کا حکم
|
159
|
21۔ مچھلی اور ٹڈی مردار بھی حلال اور پاک ہیں
|
159
|
22] جو نمازی لاعلمی کی وجہ سے نجاست لگے کپڑوں میں نماز پڑھ لے؟
|
160
|
دوسری فصل: نجاستوں کی تطہیر
|
161
|
جو چیز ناپاک ہوجائے وہ اس قدر دھونے سے پاک ہوجاتی ہے کہ اس کی ذات باقی نہ رہے
|
161
|
جوتا زمین پر رگڑنے سے پاک ہوجاتا ہے
|
161
|
نجاست کی حالت کا بدل جانا باعث طہارت ہے
|
162
|
جس چیز کو دھونا ممکن نہ ہو مثلاً زمین او رکنواں وغیرہ اسے پاک کرنےکا طریقہ
|
163
|
طہارت حاصل کرنے کا اصل ذریعہ پانی ہے کوئی چیز اس کے قائم مقام نہیں ہوسکتی
|
165
|
23۔ مردار کا چمڑا رنگنے سے پک ہوجاتا ہے
|
166
|
24۔ مردار کا چمڑا کھانا بالاتفاق حرام ہے
|
167
|
25۔ ایسے گھی کو پاک کرنے کا طریقہ جس میں چوہا گر گیا ہو
|
168
|
26۔ ایسی اشیاء کی تطہیر کا طریقہ جس میں مسام نہ ہوں
|
168
|
27۔ مشرکین کے برتن نجس نہیں
|
169
|
باب:3 ...... قضائے حاجت کابیان
|
170
|
جسے ضروری حاجت ہو اس پر لازم ہے کہ زمین کے قریب ہونے سے پہلے کپڑا نہ اٹھائے
|
170
|
آبادی سے دور چلا جائے یا بیت الخلاء میں داخل ہوجائے
|
171
|
اس دوران باتیں نہ کرے اور قابل احترام تمام اشیاء اپنے آپ سے علیحدہ کردے
|
172
|
ایسی جگہوں میں قضائے حاجت سے اجتناب کرے جن سے شریعت نےمنع کیا ہے یا....
|
173
|
28۔ غسل خانے میں پیشاب کرنا جائز نہیں
|
173
|
29۔کسی جانور کی بل میں پیشاب کرنا
|
173
|
30۔ کھڑے پانی میں پیشاب کرنا جائز نہیں
|
174
|
31۔ جاری پانی میں پیشاب کرنا کسی صحیح حدیث میں منع نہیں
|
174
|
32۔ بوقت ضرورت برتن میں پیشاب کرنا جائز ہے
|
174
|
قبلے کی طرف منہ یا پشت نہ کرے
|
174
|
تین پتھروں یا ان کے قائم مقام کسی پاک چیز سے استنجاء کرنا
|
176
|
33۔ پانی سے استنجاء کرنے کا حکم
|
179
|
34۔ پانی کی موجودگی میں پتھروں سے استنجاء
|
180
|
35۔ پانی اور پتھر دونوں سے استنجاء کرنا
|
181
|
قضائے حاجت کی ابتداء میں پناہ مانگنا اور فراغت کے بعد استغفار و حمد کرنا مستحب ہے
|
181
|
36۔ کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کا حکم
|
182
|
37۔ خوراک یا کسی قابل احترام چیز سے استنجاء کرنا جائز نہیں
|
184
|
38۔ پیشاب کے چھینٹوں سے اجتناب ضروری ہے
|
185
|
39۔ دائیں ہاتھ سے استنجاء کرنا حرام ہے
|
185
|
40۔ بلا ضرورت شرمگاہ کو دیکھنا درست نہیں
|
186
|
41۔ سورج اور چاند کی طرف منہ کرکے قضائے حاجت
|
186
|
42۔ دوران قضائے حاجت بائیں پاؤں پر وزن دینا
|
186
|
43۔ بیت الخلاء میں داخل ہوتےوقت پہلے کون سا قدم رکھا جائے؟
|
186
|
باب:4 ...... وضوء کا بیان
|
187
|
پہلی فصل: وضوء کے فرائض
|
187
|
ہرمکلّف پر واجب ہے کہ اگراسے یاد ہو تو (ابتدائے وضوء میں) بسم اللہ پڑھے
|
187
|
کلی کرے او رناک میں پانی چڑھائے
|
192
|
پھر اپنے سارے چہرے کو دھوئے او رپھر کہنیوں سمیت اپنے بازو دھوئے
|
194
|
پھر اپنے سر اور کانوں کامسح کرے
|
195
|
44۔ کانوں کے مسح کا طریقہ
|
198
|
45۔ کانوں کے مسح کے لیے نیا پانی لینا
|
198
|
46۔ کیا مسح صرف ایک مرتبہ کرنا ضروری ہے؟
|
198
|
47۔ گردن کامسح
|
199
|
سر کے کچھ حصے اور پگڑی پر مسح کفایت کرجاتا ہے
|
200
|
پھر ٹخنوں سمیت اپنے پاؤں دھوئے
|
201
|
اور اس کے لیے موزوں پر مسح کرنابھی جائز ہے
|
203
|
48۔ موزوں پرمسح کے لیے انہیں پہنتے وقت باوضو ہونا شرط ہے
|
204
|
49۔ موزے کےکس حصے پر مسح کیا جائے؟
|
204
|
50۔ مقیم اور مسافر کے لیے مدت مسح
|
205
|
51۔ مدت مسح میں جنابت کی وجہ سے موزے اتار دیئے جائیں لیکن بول و براز یا......
|
205
|
52۔ جرابوں اور جوتیوں پر مسح کا حکم
|
205
|
وضوء میں نیت ضروری ہے
|
206
|
53۔ زبانی الفاظ کے ساتھ نیت کا حکم
|
207
|
54۔ ہاتھوں او رپاؤں کی انگلیوں کا خلال واجب ہے
|
209
|
55۔ داڑھی کا خلال واجب ہے
|
209
|
56۔ دائیں جانب سے وضوء کی ابتداء کرنا واجب ہے
|
210
|
57۔ وضوء میں موالاۃ یعنی پے در پے اعضاء کو دھونا واجب ہے
|
211
|
58۔ وضوء میں ترتیب واجب ہے
|
212
|
دوسری فصل: وضوء کی سنتیں
|
213
|
سر کے علاوہ بقیہ اعضاء تین تین مرتبہ دھونا مستحب ہے
|
213
|
مقررہ حد سے اعضاء کو زیادہ دھونا اور ابتدائے وضوء میں مسواک کرنا مستحب ہے
|
214
|
ابتدائے وضوء میں تین مرتبہ کلائیوں تک ہاتھ دھونا مستحب ہے
|
215
|
59۔ ہر نماز کے لیے الگ وضوء کرنا مستحب ہے
|
216
|
60۔ وضوء سے فراغت کے بعد کی دعائیں
|
217
|
61۔ وضوء کے بعد آسمان کی طرف دیکھنا اور انگلی اٹھنا
|
217
|
62۔ وضوء کے بعد تولیے کا استعمال
|
217
|
63۔ دوران وضوء کلام جائز ہے
|
218
|
تیسری فصل: وضوء توڑنے والی اشیاء
|
219
|
وضوء بول و براز یا ہوا خارج ہونے یا غُسل واجب کردینے والے اسباب سے ٹوٹ جاتا ہے
|
219
|
لیٹ کر سونے سےوضوء ٹوٹ جاتا ہے
|
219
|
اونٹ کا گوشت کھانے سے اور قے کرنے سے وضوء ٹوٹ جاتا ہے
|
221
|
اس طرح کی دوسری اشیاء سے وضوء ٹوٹ جاتا ہے
|
223
|
شرمگاہ کو چھونے سے وضوء ٹوٹ جاتاہے
|
224
|
ناقض وضوء ہونے سے مرد و عورت کی شرمگاہ اور قبل و دبر میں کوئی فرق نہیں
|
225
|
64۔عورت کابوسہ لینے یا مجرد چھونے سے وضوء نہیں ٹوٹتا
|
226
|
65۔ محض شک کی بنا پردوبارہ وضوء کرنا ضروری نہیں
|
227
|
66۔آگ پر پکی ہوئی چیز کھانے سے وضوء نہیں ٹوٹتا
|
227
|
67۔ قہقہہ سے وضوء نہیں ٹوٹتا
|
227
|
68۔ کسی گناہ کے ارتکاب سے وضوء کاٹوٹنا
|
228
|
69۔ شلوار ٹخنوں سےنیچے لٹکانے سےوضوء نہیں ٹوٹتا
|
228
|
70۔جن افعال کے لیے وضوء کرنامستحب ہے
|
228
|
71۔ تلاوت قرآن بغیر وضوء بھی درست ہے
|
230
|
72۔ کیا قرآن پکڑنے کے لیے وضوء ضروری ہے؟
|
230
|
باب: 5...... غُسل کا بیان
|
234
|
پہلی فصل: غُسل کو واجب کردینے والا اشیاء
|
234
|
غسل شہوانی خیالات یا ختنے ملنے کی وجہ سے منی کے خارج ہونے سے واجب ہوجاتا ہے
|
234
|
حیض یا نفاس ختم ہونے پر غسل واجب ہوجاتا ہے
|
236
|
احتلام کی وجہ سے غسل واجب ہوجاتا ہے جبکہ تری کاوجود ہو
|
236
|
موت یا اسلام لانے سے غسل واجب ہوجاتا ہے
|
237
|
73۔ حائضہ او رجنبی کے لیے قرآن پڑھنا حرام نہیں بلکہ مکروہ ہے
|
238
|
74۔ کیاحائضہ اور جنبی قرآن پکڑ سکتے ہیں؟
|
241
|
75۔ کیا حائضہ اور جنبی مسجدمیں قیام کرسکتے ہیں؟
|
241
|
76۔ ایک ہی غسل کے ساتھ زیادہ بیویوں سے مباشرت
|
242
|
77۔ میاں بیوی کااکٹھے غسل جنابت کرنا
|
243
|
دوسری فصل: غسل کا طریقہ
|
244
|
واجب غسل کا طریقہ......
|
244
|
غسل میں نیت کا حکم
|
245
|
غسل میں قدموں کے سوا وضوء کے بقیہ اعضاء پہلےدھولینا اوردائیں اطراف سےشروع کرنا مستحب ہے
|
245
|
78۔ دوران عسل سر پر تین مرتبہ پانی بہانا مستحب ہے
|
247
|
79۔ غسل کے بعد تولیے کا استعمال اور ہاتھوں کو جھاڑنا
|
247
|
80۔ فرض غسل کے دوران عورت کا سر کی مینڈھیاں کھولنا
|
248
|
81۔ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کتنے پانی سے غسل فرماتے؟
|
248
|
82۔ غسل کے وقت چھپنا اور ستر ڈھانپنا
|
249
|
تیسری فصل: مسنون غسلوں کابیان
|
250
|
نماز جمعہ کے لیے غسل مشروع ہے
|
250
|
عیدین کے لیے غسل مشروع ہے
|
253
|
میت کو غسل دینے والے کے لیے غسل مشروع ہے
|
254
|
احرام باندھنے کے لیے اور مکہ میں داخل ہونے کے لیے غسل مشروع ہے
|
255
|
83۔ مستحاضہ عورت کے لیے غسل
|
256
|
84۔ جس پر غشی طاری ہوجائے......
|
257
|
85۔ مشرک کو دفن کرنے کے بعد.....
|
258
|
86۔ ہر جماع کے وقت غسل کرنا مستحب ہے
|
258
|
87۔ کیادو غسلوں سے ایک ہی غسل کفایت کرجاتاہے؟
|
258
|
88۔ خواتین کے لیے حمام میں جاکر غسل کرنا
|
259
|
باب:6 ......تیمم کا بیان
|
260
|
جس شخص کو پانی میسرنہ ہو اسکے لیے تیمم کے ساتھ وہ کام جائز ہوجاتے ہیں جو وضوء اور..
|
260
|
جسے پانی کے استعمال سے نقصان کا اندیشہ ہو
|
262
|
تیمم کے ارکان چہرہ اور دونوں ہاتھ ہیں
|
263
|
ایک مرتبہ مٹی پرہاتھ مارکر ایک مرتبہ چہرے او رہاتھوں کا مسح کرنا
|
265
|
تیمم میں نیت بسم اللہ پڑھنا اور اسے توڑنے والی اشیاء
|
266
|
89۔ اگر دوران نماز پانی مل جائے......
|
266
|
90۔ کیا نماز کاوقت ختم ہونے سے تیمم ٹوٹ جاتا ہے؟
|
268
|
91۔ کیا تیمم صرف مٹی سے کیا جائے گا؟
|
268
|
92۔ نماز کاوقت ختم ہونے کا اندیشہ ہو تو تیمم
|
269
|
93۔ اگر پانی میسر ہو لیکن ناکافی ہو؟
|
270
|
94۔ لاچار و بے بس مریض کیا کرے؟
|
270
|
95۔ اگر کچھ بھی میسر نہ ہو تو کیا بغیر طہارت نماز درست ہے؟
|
270
|
باب:...... حیض اور نفاس کا بیان
|
272
|
پہلی فصل: حیض کے مسائل
|
272
|
حیض اورطہر کی کم از کم اور زیادہ سے زیادہ مدت کی تعیین کے متعلق کوئی قابل حجت دلیل نہیں
|
272
|
جس عورت کی عادت کے کچھ ایام مقرر ہوں وہ انہی کے مطابق عمل کرے گی
|
273
|
جس کے ایام مقرر نہیں وہ قرائن کی طرف رجوع کرے گی
|
274
|
حیض کا خون دوسرے خون سے ممتاز ہوتا ہے
|
275
|
جب اسے اس کے علاوہ کوئی اور خون نظر آئے تو وہ مستحاضہ ہوگی
|
276
|
مستحاضہ عورت ہر نماز کے لیے وضوء کرے گی
|
276
|
حائضہ عورت نہ نماز پڑھے گی او رنہ ہی روزہ رکھے گی
|
278
|
حائضہ عورت سے حالت طہر میں آنے کے بعد غسل تک ہم بستری نہیں کی جاسکتی
|
279
|
96۔جماع کے علاوہ حائضہ عورت سے مباشرت کا حکم
|
279
|
97۔ انقطاع حیض پر غسل سے پہلے مباشرت کا حکم
|
280
|
98۔ حالت حیض میں جماع کا کفارہ
|
281
|
حائضہ عورت صرف روزوں کی قضائی دے گی
|
283
|
دوسری فصل: نفاس کے مسائل
|
284
|
نفاس کی زیادہ سے زیادہ مدت چالیس دن ہے
|
284
|
99۔ اگر چالیس دن کے بعد بھی خون آتا رہے؟
|
285
|
نفاس کی کم از کم کوئی حد مقرر نہیں ہے اور یہ احکام و مسائل میں حیض کی طرح ہے
|
286
|
100۔ کیاحاملہ حائضہ ہوسکتی ہے؟
|
287
|
101۔حائضہ عورت کے ساتھ کھاناپینا کیسا ہے؟
|
287
|
102۔طواف بیت اللہ کے علاوہ حائضہ تمام مناسک ادا کرے گی
|
288
|
103۔حائضہ عورت اپنے خاوند کے سر میں کنگھی کرسکتی ہے
|
288
|
104۔ خاوند اپنی حائضہ بیوی کی گود میں قرآن پڑھ سکتا ہے
|
288
|
105۔ حیض آلود کپڑا دھونا
|
289
|
106۔ حائضہ کے ساتھ سونا جائز ہے
|
289
|
107۔حائضہ عورت اور عیدین
|
289
|
108۔ حائضہ عورت بوقت ضرورت مسجد میں داخل ہوسکتی ہے
|
289
|
109۔ حالت حیض میں عورت کو طلاق دینا حرام ہے
|
289
|
110۔ اگر عورت کو وقفے وقفے سے حیض آئے؟
|
290
|
111۔مستحاضہ عورت سے جمع کرنا جائز ہے
|
290
|
112۔کیا حیض ختم ہونے کی آخری عمر مقرر ہے؟
|
290
|
113۔ ولادت کے بعد اگر نفاس کا خون نہ آئے
|
290
|
114۔ نفاس والی عورت کو اگر وقفے وقفے سے خون آئے؟
|
291
|
115۔ حائضہ کے لیے قراء ت قرآن
|
291
|
116۔ مانع حیض ادویات استعمال کرنا
|
291
|
کتاب الصلاۃ ........ نماز کے مسائل
|
|
باب: 1 ...... اوقات نمازکا بیان
|
295
|
ظہر کا ابتدائی وقت سورج ڈھلنے سے شروع ہوتا ہے
|
295
|
117۔ تارک نماز کا شرعی حکم
|
296
|
118۔ بچوں کو نماز کا حکم تربیت کے لیے ہے نہ کہ وجوب کے لیے
|
299
|
119۔کافر پر مسلمان ہونے کے بعد گذشتہ نمازوں کی قضائی واجب نہیں
|
299
|
120۔ اسلام اوقات نماز کی حفاظت کا درس دیتا ہے
|
300
|
121۔ موسم گرما میں نماز ظہر ذرا تاخیر سے ادا کرنا
|
301
|
ظہر کا آخری وقت اور عصر کا ابتدائی وقت
|
302
|
عصر کا آخری وقت
|
303
|
122۔ نماز عصر پر محافظت کی تاکید
|
304
|
مغرب کا ابتدائی اور آخری وقت
|
305
|
123۔کیا شفق سے مراد سرخی ہے؟
|
307
|
124۔ نماز مغرب کے وقت کھانا حاضر ہوجائے؟
|
308
|
125۔ نماز مغرب سے پہلے دو رکعتیں
|
308
|
عشاء کا ابتدائی اور آخری وقت
|
309
|
126۔ نماز عشاء کو تاخیر سے پڑھنا مستحب ہے
|
310
|
127۔ قبل از عشاء سونا اور بعد از عشاء گفتگو کرنا مکروہ ہے
|
311
|
فجر کا ابتدائی اور آخری وقت
|
312
|
128۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نماز فجر اندھیرے میں ادا فرماتے تھے
|
312
|
جو شخص سوگیا یا اسے نماز پڑھنا بھول گیا اس کی نماز کاوقت وہی ہے جب اسے یاد آجائے
|
314
|
جو شخص کسی عذر کی وجہ سے وقت میں صرف ایک ہی رکعت حاصل کرسکے.........
|
315
|
وقت پر نماز پڑھنا واجب ہے
|
316
|
کسی عذر کی وجہ سے نمازوں کو جمع کرنا جائز ہے
|
317
|
129۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے بغیر کسی عذر کے بھی نمازوں کو جمع کیا ہے
|
317
|
تیمم کرنے والا اور جس کی نماز یا طہارت میں کوئی کمی رہ گئی ہو......
|
318
|
کراہت کے اوقات
|
319
|
130۔ کیامکروہ اوقات سے مسجد حرام مستثنیٰ ہے؟
|
320
|
131۔ بعد از نماس عصر دو رکعتوں کی ادائیگی
|
321
|
132۔ دائمی نقشہ اوقات نماز کی شرعی حیثیت
|
323
|
133۔ نمازیں جمع کرتے وقت ایک آذان اور دو اقامتیں کہی جائیں گی
|
324
|
باب:2 ...... آذان کابیان
|
325
|
ہر آبادی والوں کے لیے مؤذن مقرر کرنا مشروع ہے
|
325
|
134۔ کیا صرف مکلّف مرد کو مؤذن مقرر کیا جائے گا؟
|
327
|
135۔ کیا عورت آذان کہہ سکتی ہے؟
|
327
|
مؤذن مسنون الفاظ میں آذان دے گا
|
328
|
136۔ ترجیع والی یعنی دوہری آذان مشروع ہے
|
329
|
جب نماز کا وقت ہوجائے تب مؤذن آذان دے گا
|
330
|
آذان سننے والے کے لیے اس کے الفاظ دہرانا مشروع ہے
|
331
|
137۔ ایک مؤذن کا جواب دیا جائے یا جتنے مؤذنوں کی آذان سنائی دے؟
|
332
|
138۔ آذان کے بعد کے اذکار
|
332
|
پھر آذان سے کچھ وقفہ پر مسنون و ماثور طریقے سے اقامت کہنی چاہیے
|
333
|
139۔ اقامت کاجواب
|
334
|
140۔ کیا اقامت کے بعد بھی وہ دعائیں پڑھی جاسکتی ہیں جو آذان کے بعد پڑھی جاتی ہیں؟
|
334
|
141۔ اقامت کے بعد کلام
|
335
|
142۔ کیا آذان دین کے لیے وضوء ضروری ہے؟
|
335
|
143۔ اگر کہیں آدمی اکیلا ہو تو آذان و اقامت کہہ کر نماز پڑھ سکتا ہے؟
|
336
|
144۔ مؤذن کو اونچی آواز سے آذان دینی چاہیے
|
336
|
145۔ اچھی آواز کا حامل مؤذن مقرر کیا جائے
|
336
|
146۔ دوران آذان شہادت کی انگلیاں کانوں میں رکھنا......
|
336
|
147۔ آذان کہنے کے لیےقرعہ ڈالنا
|
337
|
148۔ آذان و اقامت کے درمیان نوافل
|
337
|
149۔ آذان و اقامت کے درمیان دعا ء ردّ نہیں ہوتی
|
337
|
150۔آذان و اقامت کے لیےبھی نیت واجب ہے
|
337
|
151۔ بیٹھ کر یا قبلہ کے علاوہ کسی اور سمت میں آذان کہنا
|
338
|