بریلویت تاریخ و عقائد || Brailwiat Tyareekh o Aqaid
تفصیل کتاب
کتاب کا نام : بریلویت تاریخ و عقائد
مصنف : علامہ احسان الہی ظہیر
مترجم : عطاء الرحمان ثاقب
ناشر : ادارہ ترجمان السنہ،لاہور
صفحات : 326
فہرست مضامین
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
عرض مترجم |
|
17 |
تقدیم |
|
19 |
مقدمہ |
|
23 |
باب 1:بریلویت :تاریخ و بانی |
|
|
بانی بریلویت |
|
27 |
امراض |
|
29 |
تشدد |
|
31 |
مبالغات |
|
32 |
عصمت عن الخطاء |
|
34 |
خاندان |
|
40 |
احمد رضا کا تشیع |
|
40 |
ذریعہ معاش |
|
47 |
عادات |
|
49 |
اسلوب |
|
50 |
تصانیف |
|
52 |
مبالغات |
|
58 |
حقائق |
|
58 |
جہاد کی مخالفت |
|
59 |
تحریک خلافت کی مخالفت |
|
64 |
تحریک ترک موالات کی مخالفت |
|
66 |
جہاد کی مہندم ہونے کا فتویٰ |
|
66 |
وفات |
|
68 |
غلو |
|
70 |
توہین صحابہ |
|
73 |
دائرہ انسانیت |
|
78 |
بریلوی زعماء |
|
78 |
نعیم الدین |
|
78 |
امجد علی |
|
79 |
دیدار علی |
|
79 |
حشمت علی |
|
79 |
احمد یار |
|
80 |
باب 2:بریلوی عقائد |
|
|
غیر اللہ سے فریاد رسی |
|
82 |
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے فریادرسی |
|
83 |
شیخ جیلانی رحمہ اللہ سے |
|
84 |
احمد زروق سے |
|
85 |
ابن علوان محمد حنفی اور سید بدوی وغیرہ سے |
|
86 |
اس عقیدے کا رد |
|
88 |
انبیاء اولیائے کرام کے اختیارات |
|
94 |
قرآنی آیات |
|
95 |
احمد رضا کا عقیدہ |
|
98 |
بریلوی حضرات کا عقیدہ |
|
99 |
رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم ہی داتا ہیں |
|
99 |
شیخ جیلانی زندہ کرنے اور مارنے پر قادر ہیں |
|
102 |
دوسروں کے متعلق اس قسم کے عقائد |
|
104 |
احمد رضا بھی خدائی صفات سے متصف ہیں |
|
107 |
تفاسیر سے حوالے |
|
110 |
سماع موتی |
|
112 |
مردے سنتے ہیں |
|
113 |
رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم اولیائے کرام کی زندگی اور موت میں کوئی فرق نہیں |
|
114 |
قرآنی آیات سے رد |
|
118 |
مسئلہ علم غیب |
|
122 |
غیوب خمسہ کا علم |
|
125 |
قرآنی آیات سے رد |
|
126 |
بشریت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم |
|
140 |
قرآنی آیات کی مخالفت |
|
145 |
عقیدہ حلول |
|
148 |
مسئلہ حاضر و ناظر |
|
152 |
قرآنی آیات سے رد |
|
156 |
باب 3:بریلوی تعلیمات |
|
|
سنت اور بدعت |
|
164 |
پختہ قبریں |
|
165 |
قبوں کی تعمیر |
|
165 |
فقہ حنفی سے رد |
|
166 |
قبروں پہ شمعیں روشن کرنا |
|
167 |
فقہ حنفی سے رد |
|
168 |
عرس اور میلے |
|
171 |
جشن میلاد |
|
172 |
اگل و شرب کے بہانے |
|
174 |
قبروں کے گرد طواف |
|
175 |
اجرت لے کر قرآن پڑھنا |
|
179 |
تبرکات وغیرہ کی زیارت |
|
181 |
نذرو نیاز |
|
185 |
احادیث سے رد |
|
186 |
حیلہ و اسقاط |
|
187 |
فقہ حنفی سے رد |
|
188 |
کفن پر مختلف دعائیں لکھنا |
|
188 |
قبروں پر اذان |
|
189 |
باب 4:بریلویت اور تکفیری فتوے |
|
|
عام مسلمانوں کی تکفیر |
|
192 |
اہل حدیث کی تکفیر |
|
192 |
مجاہدین کی تکفیر |
|
193 |
تحریک خلافت کے بانیوں کی تکفیر |
|
193 |
علامہ عبدالحئی لکھنوی کی رائے |
|
194 |
اہل حدیث کی تکفیر کا سبب |
|
196 |
شاہ اسماعیل شہید کی تکفیر |
|
198 |
سید نذیر حسین محدث دہلوی کی تکفیر |
|
203 |
امام ابن تیمیہ ،امام حزم اور امام شوکانی کی تکفیر |
|
209 |
امام محمد بن عبدالوہاب کی تکفیر |
|
210 |
آل سعود کی تکفیر |
|
213 |
دیوبندی ہندوؤں اور یہودیوں سے بھی بدتر کافر ہیں |
|
219 |
ان کی کتابوں پر پیشاب کیا جائے |
|
219 |
وہابی ابلیس سے بھی زیادہ ذلیل ہیں |
|
221 |
ان کی مسجدوں کا حکم |
|
221 |
انہیں مساجد میں داخل نہ ہونے دیا جائے |
|
223 |
وہابیوں سے میل جول حرام |
|
223 |
وہابی کا پڑھایا ہو ا نکاح باطل ہے |
|
224 |
وہابیہ کو زکوۃ نہ دی جائے |
|
225 |
وہابی کتے سے بھی بدتر ہیں |
|
226 |
وہابیوں کی کتابیں دیکھنا حرام ہے |
|
227 |
حج کے ملتوی ہونے کا فتوی |
|
228 |
ڈپٹی نذیر احمد بریلوی کی تکفیر |
|
230 |
سید شبلی نعمانی کی تکفیر |
|
230 |
قائد اعظم محمد علی جناح کی تکفیر |
|
232 |
مسلم لیگ کے متعلق فتوی |
|
232 |
صدر ضیاء الحق کی تکفیر |
|
233 |
ترکی ٹوپی کی توہین کفر ہے |
|
234 |
امام ابو حنیفہ کی مخالفت کفر ہے |
|
234 |
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو معبود قراردینا کفر نہیں |
|
234 |
احمد رضا تکفیر میں بہت محتاط تھے |
|
235 |
باب 5:افسانوی حکایات |
||
قصے کہانیاں |
|
238 |
محمد بن حنفی کی حکایت |
|
239 |
بریلوی دلائل |
|
240 |
عرش کا غالب ہونا |
|
241 |
حیوانات اولیاء سے ڈرتے ہیں |
|
241 |
فحش حکایت |
|
242 |
لڑکی کا چڑھاوا |
|
243 |
اولیاء کا علم غیب |
|
244 |
اولیائے کرام قبروں میں زندہ ہیں |
|
245 |
میت کا ایک قبر سے دوسری قبر میں منتقل ہونا |
|
248 |
مردے کو زندہ کرنے کی قدرت |
|
249 |
شرک جلی |
|
253 |
خرافات |
|
254 |
خرابی کی صورت یا تجاویزکے لیے رپورٹ کریں
ہر میل،فیڈبیک،مشورے،تجویز کو قدر کی نظر سے دیکھا جائے گا
صفحہ کی لائن میں تبدیلی نہ کریں ـ