امام بخاری پر بعض اعتراضات کا جائزہ
عناوین صفحہ نمبر پیش لفظ 6 امام بخاری کا مقام و مرتبہ 6 امام بخاری کی جامعیت 10 امام بخاری مجتہد تھے 11 بعض فقہاء کی غلط بیانی 11 امام بخاری کو بخارا سے نکالنے کا سبب 13 امام بخاری اور علم الرجال 14 امام بخاری اور علم علل الحدیث 15 مسلمہ بن قاسم کی غلط بیانی 15 امام بخاری کا زہد و تقوی 18 امام بخاری پراعتراضات اصلی پس منظر 20 التاریخ الکبیر اور امام ابن ابی حاتم 21 پہلا اعتراض 23 نافع بن حارث کوفی ہے یا مصری ؟ 23 ڈیروی صاحب کی غلط بیانی 23 دوسرا اعتراض اور اس کا جواب راوی محمدبن عمران ہے یا احمد بن عمران 25 تیسرا اعتراض اور اس کا جواب کیا حرام بن حکیم اور حرام بن معاویہ دو راوی ہیں 26 چوتھا اعتراض اور اس کا جواب باری کس کی مقرر کی ہوئی تھی ؟ 28 ڈیروی صاحب کی بے خبری اور وہم 29 مشکوة شریف میں ایک غلطی 29 ازواج مطہرات میں سے سب آخر میں سے کون فوت ہوئیں؟ 31 پانچواں اعتراض اور اس کا جواب یہ روایت ابن عمر سے ہے یا ابن عباس سے 32 چھٹأ اعتراض اور اس کا جواب 33 حضرت سودہ کی وفات اور ڈیروی صاحب کی غلطی 33 ساتواں اعتراض اور اس کا جواب یہ روایت تو صحاح ستہ کی ہے 35 آٹھواں اعتراض اور اس کا جواب حضرت فاطمہ کا گھر اور بازار بنو قینقاع 36 نواں اعتراض اور اس کا جواب حضرت حمزہ نے کس کو قتل کیا ؟ 37 دسواں اعتراض اور اس کا جواب 39 گیارہواں اعتراض اور اس کا جواب 40 بارہواں اعتراض اور اس کا جواب 43 تیرہواں اعتراض 44 موت کی تمنا منع ہے 44 چودہواں اعتراض اور اس کا جواب 46 کیا مقسم ضعیف ہے ؟ 47 الضعفاء الصغیر میں امام بخاری کا اسلوب 47 پندرہواں اعتراض اور اس کا جواب 48 ایوب بن عائذ پر اعتراض 48 راوی ایوب بن عائذ ہے ایوب بن صالح بن عائذ نہیں- میزان میں غلطی اور ڈیروی صاحب کی بے خبری 48 سولہواں اعتراض اور اس کا جواب 50 حکم بن عتبہ کو امام حکم سمجھنا 50 سترہواں اعتراض اور اس کا جواب 52 کیا امام بخاری نے نعیم بن حماد سے احتجاج کیا ہے ؟ 52 نعیم بن حماد کو ثقہ علماء احناف نے خنفی قرار دے دیا ہے 53 نعیم بن حماد اور ائمہ جرح و تعدیل 53 صحیح بخاری اور نعیم بن حماد 56 ڈیروی صاحب کی بددیانتی 60 کیا علامہ کاشمیری نے نعیم بن حماد کو ضعیف کہا ہے؟ 61 علامہ کاشمیری کے نام سے دوسری غلط بیانی 62 نعیم بن حماد کی حدیث پرجرح 64 نعیم بن حماد کی دوسری حدیث 67 نعیم بن حماد کی تیسری حدیث 68 امام ابن معین اور امام کا کلام 70 ڈیروی صاحب کی غلط بیانی 71 نعیم کی بات میں تعارض کا جواب 72 امام ابوحنیفہ اور نعیم بن حماد 74 کیا امام نعیم جہمی تھے؟ 76 امام ابوحنیفہ کے خلاف ایک حکایت 77 نعیم بن حماد اور علامہ ابن جوزی 80 ڈیروی صاحب کی بددیانتی اور حدیث کامفہوم 81 ڈیروی صاحب کا ایک اور دھوکہ 82 متکلم فیہ راوی اور صحیح بخاری 83 ڈیروی صاحب کی ایک اور چال 84 نعیم بن حماد اور فتنہ خلق قرآن 85 ڈیروی صاحب کا وہم 86 حکومت وقت کا نعیم پر ظلم اور ڈیروی صاحب کی بے علمی 88 احمدبن ابی داؤد حنفی کا کردار 89 ڈیروی صاحب کی غلط بیانی 90 امام ابوحنیفہ اور فتنہ خلق قرآن 90 امام بخاری کا مؤقف 92 ڈیروی صاحب کی بدحواسی 93 مولانا مبارکپوری کے بارے میں ڈیروی صاحب کی ہرزہ سرائی 94 المہلب شارح بخاری کون ہے ؟ 98 ڈیروی صاحب کی ایک اور غلطی 98 مسئلہ مس مصحف کا خلق قرآن سے کوئی تعلق نہیں 100 امام بخاری کا مسلک جنبی اور حائضہ قرآن پڑھ سکتے ہیں ؟ 100 پہلی دلیل 101 ڈیروی صاحب کی اصول شکنی 102 دوسری دلیل 102 حافظ ابن حجر پر اعتراض کا جواب 103 ڈیروی صاحب کی تنگ نظری 104 احمدبن الفرج الحمصی کیسا راوی ہے ؟ 105 اس کا دفاع تو علامہ زیلعی اور ڈیروی صاحب کے استاد بھی کرتے ہیں 105 تیسری دلیل 106 چوتھی دلیل 107 اٹھارہواں اعتراض اور اس کا جواب 107 ابی بن عباس راوی کیسا ہے؟ 107 انیسواں اعتراض اور اس کا جواب 108 یہ اعتراض امام صاحب کے اسلوب سے بے خبری کا نتیجہ ہے 109 ڈیروی صاحب کی مجرمانہ غفلت 109 بیسواں اعتراض اور اس کا جواب 120 عوالی سے کیا مراد ہے ؟ 111 اکیسواں اعتراض اور اس کا جواب 112 کیا یہ روایت موقوف ہے 113 ڈیروی صاحب کی بے اصولی ، صحیحین اور مؤطا کی احادیث کا حکم 113 بائسواں اعتراض اور اس کا جواب بلا وضو سجدہ تلاوت 114 ڈیروی صاحب کی اصول حدیث سے بے خبری 118 تیئیسواں اعتراض اور اس کا جواب یہ روایت مضطرب نہیں 118 ڈیروی صاحب کی فاش غلطی 119 چوبیسواں اعتراض اور اس کا جواب کیا یہ روایت منقطع ہے 121 پچیسواں اعتراض اور اس کا جواب صحیح بخاری کا راوی حریز بن عثمان ناصبی تھا ؟ 124 امام بخاری نے تمام ثقہ راویوں سے روایت نہیں لی 125 تفصیل کتاب
کتاب کا نام:امام بخاری پر بعض اعتراضات کا جائزہ
مصنف : ارشاد الحق اثری
ناشر: ادارہ علوم اثریہ، فیصل آباد
صفحات: 130
Click on image to Enlargeفہرست
خرابی کی صورت یا تجاویزکے لیے رپورٹ کریں
ہر میل،فیڈبیک،مشورے،تجویز کو قدر کی نظر سے دیکھا جائے گا
صفحہ کی لائن میں تبدیلی نہ کریں ـ