دوام حدیث جلد دوم
تفصیل کتاب
کتاب کا نام:دوام حدیث جلد دوم
مصنف : حافظ محمد گوندلوی
ناشر: ام القریٰ پبلی کیشنز، گوجرانوالہ
صفحات: 504
Click on image to Enlarge
فہرست
عناوین |
صفحہ نمبر |
مقدمہ |
33 |
دین میں حدیث نبوی کا مقام او راس کی معجزانہ حفاظت |
37 |
تقریظ |
75 |
دیباچہ |
96 |
مصنف کا مبلغ علم! |
98 |
احادیث میں تناقص یا ....!! |
100 |
پہلا باب |
|
حدیث میں تحریف |
110 |
مصنف کا تردد: |
113 |
حقیقت وحجیت حدیث |
113 |
حدیث کی تعریف |
113 |
افعال رسول کی اقسام |
113 |
اقوال رسول کی اقسام |
113 |
فرمان رسول کی شرعی حیثیت |
114 |
احادیث کی تعداد |
115 |
حفاظت وکتابت حدیث |
117 |
کتب احادیث کے کے طبقات |
117 |
طبقہ اولیٰ |
117 |
طبقہ ثانیہ |
117 |
طبقہ ثالثہ |
118 |
طبقہ رابعہ |
119 |
طبقہ خامسہ |
119 |
صحیح حدیث کی اقسام |
120 |
متواترکی اقسام |
120 |
صحیح حدیث پر عمل واجب ہے |
120 |
صحیح حدیث کی شرائط قرآن سے ماخوذ ہیں |
120 |
صحت حدیث کی دیگر شرائط |
122 |
دلیل کی اقسام |
123 |
حدیث قرآن کا بیان ہے |
124 |
شریعیت ہم تک کیسے پہنچی ؟ |
125 |
حج کا بیان حدیث میں ہے |
126 |
احکا م زکاۃ کی تفصیل حدیث میں ہے |
126 |
حدیث کے بغیر قرآن کوسمجھنا نا ممکن ہے |
127 |
بیان قرآن، قرآن سے الگ بھی ہے |
128 |
پہلی مثال |
128 |
دوسری مثال |
129 |
تیسری مثال |
129 |
چوتھی مثال |
130 |
پانچویں مثال |
130 |
قرآن مجید کس طرح نازل ہوا |
131 |
حدیث ا ور اقسام وحی |
131 |
نبی کریم ﷺ کا اجتہاد |
132 |
چھٹی مثال |
133 |
ساتویں مثال |
134 |
آٹھویں مثال |
135 |
نویں مثال |
136 |
دسوی مثال |
136 |
کتابت وحفاظت حدیث |
138 |
نبی کریم ﷺکا حدیث لکھوانا |
138 |
پہلی دلیل |
138 |
دوسری دلیل |
138 |
تیسری دلیل |
138 |
چوتھی دلیل |
139 |
پانچویں دلیل |
139 |
چھٹی دلیل |
139 |
ساتویں دلیل |
140 |
حضرت عبداللہ بن عمر کا حدیث لکھنا |
140 |
حضرت ابو ہریرہ کا حدیث لکھنا |
140 |
حضرت علی کا حدیث لکھنا |
140 |
حضرت عمر کا حدیث لکھنا |
141 |
احادیث حکومت کا آئین تھیں |
141 |
تابعین کے عہدمیں کتابت حدیث |
141 |
عمربن عبدالعزیز کا حدیث لکھنا |
141 |
امام زہری ؒ کا حدیث لکھنا |
142 |
کتابت حدیث کے مراحل |
142 |
قرون اولی ٰمیں قوت حافظہ |
143 |
منکرین حدیث کے دلائل |
144 |
حضرت ابو سعید خدری کی حدیث |
144 |
جواب |
144 |
صحیفہ عمروبن حزم |
146 |
حضرت ابو بکر کا اثر |
147 |
جواب |
147 |
حضرت ابو بکر کا دوسرا اثر |
148 |
جواب |
148 |
حضرت عمر کااثر |
150 |
جواب |
150 |
حضرت عمر کا دوسرااثر |
151 |
جواب |
151 |
حضرت عمر کاتیسرااثر |
153 |
جواب |
154 |
حضرت عمر کا چوتھا اثر |
155 |
جواب |
156 |
حضرت عبداللہ بن مسعودکا اثر |
156 |
جواب |
157 |
حضرت عبداللہ بن مسعودکا دوسرا اثر |
157 |
جواب |
157 |
حضرت علیکا اثر |
158 |
جواب |
158 |
حضرت عبداللہ بن مسعودکا تیسرا اثر |
159 |
جواب |
160 |
زید بن ثابت کا اثر |
160 |
جواب |
160 |
حضرت ابوموسیٰ کی حدیث |
161 |
جواب |
162 |
ضحاک بن مزاحم کا اثر |
163 |
جواب |
163 |
جریرکا اثر |
164 |
جواب |
164 |
ابو خالد احمر کااثر |
165 |
جواب |
166 |
شعبہ کا اثر |
166 |
جواب |
168 |
شعبہ کا دوسرا اثر |
168 |
جواب |
169 |
ایاس بن معاویہ کا اثر |
170 |
جواب |
171 |
امام داود طائی کا اثر |
172 |
جواب |
172 |
فضیل بن عیاض کا اثر |
173 |
جواب |
173 |
حضرت ابو ہریرہ کا اثر |
176 |
جواب |
176 |
سفیان ثوری ؒ کا اثر |
177 |
جواب |
178 |
سفیان بن عیینہ کا اثر |
179 |
جواب |
179 |
بکر بن حماد کے شعر |
180 |
جواب |
181 |
سفیان ثوری کا ایک اثر |
181 |
جواب |
182 |
سفیان کی طرف منسوب ایک اثر |
184 |
جواب |
184 |
سفیان کا ایک او راثر |
184 |
جواب |
185 |
حضرت عبداللہ بن عباس کی عمر |
185 |
جواب |
186 |
محدثین پرالزام تراشی |
186 |
جواب |
187 |
الزام تراشی کی حقیقت |
187 |
جواب |
188 |
اعتراض |
190 |
جواب |
190 |
حضرت ابو ہریرہ کاپر الزم تراشی |
191 |
جواب |
193 |
حدیث میں قطع وبرید |
193 |
حضرت عمرکا مقصد |
194 |
نبی کریم ﷺکےمتعلق غلط فہمی |
194 |
حضرت ابوہریرہ کو موقع شناسی کی تربیت |
195 |
حدیث کا صحیح مفہوم |
195 |
نبی کریم ﷺ کا انداز تربیت |
197 |
علماء پرالزام تراشی |
198 |
جواب |
199 |
احادیث کی شرعی حیثیت |
199 |
دوسراباب |
|
تدوین حدیث |
|
تدوین حدیث کےمراحل |
201 |
منکرین کتابت حدیث کے دلائل او ران کی حقیقت |
202 |
برق صاحب کی غلطی |
202 |
حضرت انس پرالزام تراشی |
203 |
حقیقت حال |
203 |
’’متفق علیہ ‘‘کا معنی |
204 |
حضرت انس کی بعض احادیث پراعتراض |
204 |
جواب |
205 |
شق صدر والی حدیث |
206 |
جواب |
209 |
افکاروجذبات کا محل |
209 |
شق صدر کی حقیقت |
210 |
شق صد رکاصحیح مفہوم |
213 |
احادیث کی تعداد کے متعلق غلط فہمی |
215 |
جواب |
215 |
وضع احادیث کا فتنہ |
216 |
جواب |
216 |
حفا ظت احادیث کے اسباب |
216 |
قرآن وحدیث دونوں محفوظ ہیں |
217 |
احادیث کی شرعی حیثیت |
218 |
قرآن او رتواتر |
218 |
محدثین کی مساعی جمیلہ کی ناقدری |
219 |
تیسراباب |
|
چند عجیب راوی وصحابہ |
|
موضوع احادیث کا تذکرہ |
220 |
جواب |
223 |
چوتھاباب |
|
ائمہ حدیث او رراویوں کے متعلق |
|
ان اقوال کے اسباب |
225 |
حضرت عائشہ کا قول |
225 |
حضرت عبداللہ بن عمر کاقول |
226 |
حضرت عائشہ کا دوسرا قول |
226 |
حضرت عائشہ کا تیسراقول |
227 |
حضرت عائشہ کا چوتھاقول |
228 |
عروۃبن زبیر ؒکا قول |
230 |
حضرت حسن بن علی کا قول |
231 |
حضرت علی کا قول |
231 |
حضرت معاویہ کا قول |
232 |
حضرت عمران بن حصین کا قول |
233 |
جواب |
235 |
امام مالک ؒکا قول |
236 |
جواب |
236 |
امام ابوحنیفہ ؒکا قول |
236 |
جواب |
236 |
امام اعمش ؒکا قول |
237 |
جواب |
237 |
امام ابو حنیفہ ؒکا قول |
238 |
جواب |
238 |
سعید بن مسیب ،حسن بصری اور عکرمہ ؒکا قول |
239 |
جواب |
239 |
قتادہ ؒکا قول |
239 |
جواب |
240 |
سلیمان تیمی ؒکا قول |
240 |
جواب |
240 |
یحیی ٰ بن معین کا قول |
240 |
جواب |
240 |
امام مالک ؒکے متعلق چند اقوال |
241 |
جواب |
241 |
حمادبن ابی سلیمان کا قول |
242 |
جواب |
242 |
امام شعبی اور نخعی کا قول |
242 |
جواب |
243 |
جابر بن یزید کا قول |
243 |
جواب |
243 |
ابوجعفرہاشمی کا قول |
244 |
جواب |
244 |
شعبہ بن حجاج کاقول |
244 |
جواب |
245 |
صالح المری کاقول |
245 |
جواب |
245 |
یزید بن ہارون کا قول |
245 |
جواب |
246 |
حمزۃالزیات کا قول |
246 |
جواب |
247 |
ابو اسحاق الفزاری کا قول |
248 |
جواب |
248 |
اعتر اض |
249 |
جواب |
249 |
پانچواں باب |
|
وحی کی اقسام |
250 |
کن امور میں آنحضرت ﷺ کی اقتداء ضر وری نہیں |
251 |
مکالمہ |
252 |
قائل حدیث |
252 |
منکر حدیث |
252 |
قائل حدیث |
252 |
منکر حدیث |
252 |
قائل حدیث |
253 |
منکر حدیث |
253 |
قائل حدیث |
253 |
منکر حدیث |
254 |
قائل حدیث |
254 |
حدیث قرآن کی طرح حجت ہے |
255 |
منکر حدیث |
256 |
قائل حدیث |
257 |
منکر حدیث |
258 |
قائل حدیث |
258 |
اطاعت رسول کامطلق حکم |
258 |
منکر حدیث |
259 |
قائل حدیث |
261 |
منکر حدیث |
264 |
قائل حدیث |
265 |
منکر حدیث |
266 |
قائل حدیث |
266 |
منکر حدیث |
267 |
قائل حدیث |
267 |
منکر حدیث |
268 |
قائل حدیث |
269 |
منکر حدیث |
271 |
قائل حدیث |
272 |
چھٹاباب |
|
تحر یف احادیث کےاسباب |
|
پہلاسبب:کتاب حدیث کی ممانعت |
274 |
جواب |
275 |
حفاظت حدیث کی صورتیں |
275 |
تحریف قرآن کی مذموم کاوش |
275 |
حدیث محفوظ ہے |
276 |
اعتراض |
277 |
جواب |
277 |
اعتراض |
278 |
جواب |
278 |
اعتراض |
279 |
جواب |
279 |
اعتراض |
279 |
جواب |
280 |
اعتراض |
280 |
جواب |
281 |
اعتراض |
282 |
جواب |
283 |
اعتراض |
284 |
جواب |
284 |
مالی قربانی کی اقسام |
285 |
تحریف حدیث کا دوسراسبب:آسان اسلام |
286 |
موضوع احادیث کا تذکرہ |
286 |
پہلی حدیث |
286 |
دوسری حدیث |
286 |
تیسری حدیث |
287 |
چوتھی حدیث |
287 |
پانچویں حدیث |
287 |
چھٹی حدیث |
288 |
ساتویں حدیث |
288 |
آٹھویں حدیث |
288 |
نویں حدیث |
289 |
تحریف حدیث کا تیسراسبب :طریقہ |
290 |
چند موضوع احادیث |
290 |
پہلی حدیث |
290 |
دوسری حدیث |
291 |
تحریف حدیث کاچوتھاسبب:بادشاہوں کی خوشامد |
291 |
پہلی موضوع حدیث |
292 |
دوسری حدیث |
292 |
تیسری حدیث |
292 |
چوتھی حدیث |
292 |
پانچویں حدیث |
293 |
چھٹی حدیث |
293 |
ساتویں حدیث |
293 |
آٹھویں حدیث |
293 |
پنجم :فرقہ پرستی |
294 |
پہلی موضوع حدیث |
294 |
دوسری حدیث |
294 |
تیسری حدیث |
295 |
چوتھی حدیث |
296 |
پانچویں حدیث |
296 |
مسئلہ خلق قرآن |
296 |
غلط فہمی کاازالہ |
297 |
چھٹی موضوع حدیث |
298 |
ساتویں حدیث |
298 |
آٹھویں حدیث |
298 |
نویں حدیث |
298 |
ششم :امتیازرنگ ونسل |
299 |
پہلی حدیث |
299 |
دوسری حدیث |
299 |
ہفتم : ملادرمدح خود گوید |
299 |
پہلی حدیث |
300 |
دوسری حدیث |
300 |
تیسری حدیث |
300 |
چوتھی حدیث |
300 |
پانچویں حدیث |
300 |
چھٹی حدیث |
301 |
ساتویں حدیث |
301 |
آٹھویں حدیث |
301 |
نویں حدیث |
301 |
دسویں حدیث |
301 |
گیارہویں حدیث |
302 |
بارہویں حدیث |
302 |
تیرھویں حدیث |
303 |
چودہویں حدیث |
303 |
پندرہویں حدیث |
303 |
سولویں حدیث |
304 |
سترویں حدیث |
304 |
اٹھارویں حدیث |
304 |
ہشتم :حقائق حیات |
305 |
گندم کے متعلق |
305 |
ایک سوال اور اس کا جواب |
306 |
جواب |
306 |
چند موضوع احادیث |
307 |
ساتواں باب: |
|
’’موطاپرایک نظر ‘‘ |
|
پہلااعتراض |
310 |
جواب |
311 |
دوسرااعتراض |
312 |
جواب |
313 |
تیسرااعتراض |
313 |
جواب |
314 |
چوتھااعتراض |
315 |
جواب |
315 |
پانچواںاعتراض |
317 |
جواب |
317 |
چھٹا اعتراض |
318 |
جواب |
319 |
ساتواں اعتراض |
319 |
جواب |
320 |
آٹھواں باب: |
|
صحیح بخاری پرایک نظر |
|
پہلااعتراض |
322 |
جواب |
323 |
دوسرااعتراض |
324 |
ایک پشین گوئی |
325 |
جواب |
326 |
تیسرااعتراض |
329 |
جواب |
330 |
چوتھا اعتراض |
332 |
جواب |
334 |
پانچواں اعتراض |
335 |
جواب |
342 |
نزول قرآن کےاسباب |
350 |
’’اسلام ‘‘کا معنی |
351 |
چھٹااعتراض |
352 |
جواب |
354 |
نواں باب |
355 |
’’حضورکی تصویرحدیث میں ‘‘ |
355 |
اعتراض |
355 |
جواب |
358 |
اعتراض |
361 |
جواب |
362 |
اعتراض |
362 |
جواب |
363 |
اعتراض |
363 |
جواب |
363 |
اعتراض:مباشرت درحیض |
364 |
جواب |
366 |
اعتراض: |
367 |
’’کرداررسول ﷺپرایک اورجھوٹ‘‘ |
367 |
جواب |
367 |
اعتراض |
367 |
جواب |
368 |
اعتراض |
368 |
جواب |
369 |
اعتراض |
370 |
جواب |
371 |
اعتراض :حضرت صفیہ کا نکاح |
371 |
جواب |
372 |
’’سیرت رسول ﷺکا ایک اورمنظر‘‘ |
373 |
جواب |
374 |
اعتراض |
378 |
جواب |
379 |
اعتراض |
380 |
جواب |
382 |
اعتراض |
384 |
جواب |
384 |
دسواںباب: |
|
’’حدیث میں نماز کی صورت ‘‘ |
|
اعتراض |
386 |
جواب |
386 |
اعتراض |
387 |
جواب |
388 |
اعتراض |
388 |
وضوء |
388 |
ہرنماز کیلیے وضوء |
389 |
تردید بالا: |
389 |
جواب |
390 |
لہوسے وضوء ٹوٹنے کا مسئلہ |
391 |
مجامعت کےبعد غسل |
391 |
آگ کی پکی ہوئی چیز سے وضوء |
391 |
وضوء میں اعضاء دھونے کی تعداد |
391 |
غسل کےپانی سے وضوء |
391 |
تعداد رکعات |
392 |
عصرکےبعد نماز |
393 |
تکبیراقامت |
393 |
نمازمیں صرف فاتحہ کا فی ہے |
394 |
دعائے قنوت کا وقت |
394 |
دعاء استقتاح |
394 |
نماز میں مختلف اعمال کی اجازت |
395 |
نمازی کے آگے سےگزرنا |
396 |
رفع الیدین |
397 |
اجتماع صلوٰتین |
397 |
کیاحائضہ نماز اداکرے ؟ |
398 |
رکوع وسجود میں قرآن |
399 |
نماز میں انسانی کلام |
399 |
دعا کیلیے ہاتھ اٹھانا |
400 |
جواب |
400 |
جوتوںمیں نماز |
400 |
سجدے میں بازوکھولنا |
401 |
پہلی رکعت کے بعد بیٹھنا |
401 |
نمازچھوٹی ہو یا لمبی |
401 |
وقت عصر |
402 |
اعتراض |
403 |
جواب |
403 |
’’چند اختلاف : |
404 |
گیارہواں باب |
|
بہترین عمل |
|
اعتراض |
406 |
جواب |
408 |
بارہواں باب |
|
’’اللہ کی عبادت ‘‘ |
|
جواب |
418 |
تیرہواں باب |
|
لفظ ’’مغفرت ‘‘کی تحقیق |
|
جواب |
424 |
مغفرت کےاسباب |
425 |
گناہ کے اثرات |
426 |
گناہ کا مفہوم |
426 |
گناہ کےاثرات کا علاج |
426 |
حقوق کی اقسام |
427 |
گناہ کی اقسام |
427 |
مغقرت کےطریقے |
728 |
توجیہ : |
430 |
چودہواں باب |
|
شفاعت |
|
اعتراض |
431 |
جواب |
432 |
شفاعت کی حقیقت |
433 |
پندرہواں باب |
|
’’قرآن سےمتصادم احادیث ‘‘ |
|
پہلی حدیث : |
435 |
جواب |
437 |
اعتراض |
438 |
جواب |
438 |
اعتراض |
438 |
جواب |
439 |
اعتراض |
439 |
جواب |
439 |
سترہواں باب |
|
تقدیر |
|
جواب:تقدیرکی حقیقت |
442 |
اٹھاہواں باب |
|
متضاد احادیث |
|
پہلی حدیث |
446 |
جواب |
446 |
دوسری حدیث |
447 |
جواب |
448 |
تیسری حدیث |
449 |
درخت کاٹنا |
449 |
جواب |
450 |
چوتھی حدیث:آگ سے عذاب دینا |
450 |
جواب |
451 |
پانچویں حدیث :کیا گھوڑامنحوس ہے ؟ |
453 |
جواب |
454 |
چھٹی حدیث:نماز میں بھولنے کیوجہ |
454 |
جواب |
455 |
ساتویں حدیث |
456 |
جواب |
456 |
آٹھویں حدیث:تعظیم قبلہ |
457 |
جواب |
458 |
نویں حدیث :کیا احرام میں شکارکا گوشت کھاناجائز ہے ؟ |
459 |
جواب |
460 |
دسویں حدیث :کیا احرام میں خوشبولگانا جائزہے ؟ |
461 |
جواب |
462 |
گیارہویں حدیث:کیا رسول اللہ نے اللہ کو دیکھا تھا ؟ |
462 |
جواب |
463 |
بارہویں حدیث :شہد والا قصہ |
464 |
جواب |
464 |
تیرہویں حدیث: |
465 |
شق صدر |
465 |
جواب |
466 |
چودہویں حدیث:خیرالنساء کون ہے ؟ |
467 |
جواب |
468 |
انیسواں باب |
|
چند دلچسپ احادیث |
|
سجدہ آفتاب |
469 |
جواب |
469 |
سورج کا جانا |
471 |
عرش کےنیچے سجدہ کرنا |
471 |
اذان مانگنا |
472 |
سجدہ قبول نہ ہونا |
473 |
اذن نہ ملنا |
473 |
حدیث کامطلب |
473 |
حدیث کی دوسری توجیہ |
474 |
شیطان کا طول وعرض |
474 |
جواب |
475 |
شرک کی حقیقت |
477 |
ایک او رتوجیہ |
479 |
حدیث کا علم الجغرافیہ |
480 |
جواب |
481 |
حدیث کا علم الطب |
483 |
جواب |
484 |
حدیث کا علم التولید |
485 |
جواب |
486 |
حدیث کاعلم الاصوات |
488 |
جواب |
488 |
حدیث کا علم الآداب |
490 |
جواب |
490 |
کھڑے ہوکر پیشاب کرنا |
491 |
جواب |
491 |
حدیث کا علم الزالزال |
492 |
جواب |
492 |
حدیث کاعلمالالسنۃ |
493 |
جواب |
493 |
حدیث کا علم النباتات |
494 |
جواب |
495 |
حدیث کا علم الحقائق |
496 |
جواب |
497 |
جواب |
498 |
حدیث کا علم التاریخ |
499 |
جواب |
499 |
حضرت سلیمان ؑ کاواقعہ |
500 |
جواب |
501 |
اختتامی کلمات |
501 |
خلاصہ کلام |
502 |
فتنہ اشتراکیت اوراسلام |
504 |
آخری تنبیہ |
504 |
خرابی کی صورت یا تجاویزکے لیے رپورٹ کریں
ہر میل،فیڈبیک،مشورے،تجویز کو قدر کی نظر سے دیکھا جائے گا
صفحہ کی لائن میں تبدیلی نہ کریں ـ